Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z wrzucaniem pierwszego biegu.


mustang228

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem początkującym forumowiczem i wybaczcie jeśli taki post już był. Mam Renaulta Megane I phI 1.4 Energy 8V 98 r. ma przejechane 194 tys. km. Mam taki problem nie mogę wrzucić pierwszego biegu :-/ i gdy odpalam silnik cały samochód się trzęsie . Stało się to nagle bez powodu. Stał samochód uruchomiony ok 10 min nic się nie działo później ruszył normalne i po przejechaniu ok 1 km zaczął się trześć głownie bardzo mocno kierownica. Gdy stanołem i później chciałem ruszyć to już nie mogłem wrzucić pierwszego biegu. Wcześniej tak mi się zrobiło na parkingu ale to trwało chwile, wrzuciłem wsteczny przejechałem ok 10 m i już wszystko było dobrze i mogłem wrzucić jedynke. Teraz tak sie zrobiło i próbowałem tak samo robić ale to nic nie dało. :-( :-( :-( Proszę o pomoc :cry: :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że to tylko któraś z poduszek silnika lub skrzyni się zerwała i trzeba będzie ją wymienić. Aby to ustalić, musisz udać się do mechanika na oględziny. Jeśli to jednak problem samej skrzyni biegów, to koszty naprawy co nieco wzrosną.

 

PS. Zadanie od Administracji. Napisać 100x "wrzucaniem" :-P Temat poprawiłem bo oczy bolały :-|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje <piwko>:oops: :) to jest to prawa poduszka pod silnikiem sie wyrwała. Koszt tej poduszki to 65 zł. Oberwała sie guma w niej i troszke silnik ze skrzynia sie przekreciły i nie można było biegu wrzucić. Jeszcze raz dziekuje za pomoc :) :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Panowie mam troche podobny problem a mianowicie jak autko jest zimne ciężko się wbija biegi. Po przejechaniu 20-30km już jest w miare ok. Ogólnie jaja zaczeły się jak wymieniłem sprężyny, bo zaczeło mi kołami trząść. Wymieniełem amortyzatory bo już były rozjechane, łożyska w kołach i ostatnio lewą pół ośke. Ale nadal jak ruszam i gaz do końca to zaczyna trząść kołąmi. Dodam że opoy zmianiane były i koła wyważane. Teraz czy wymieniać lewą pół oś czy poduszki, patrzyłem poduszki wyglądają ok. Już sam nie wiem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak autko jest zimne ciężko się wbija biegi.

Normalne zachowanie. Sprawdź poziom oleju w skrzyni biegów. Zimny olej = się gęsty olej, to dlatego jest problem. Dziwne tylko, że zmiana jest odczuwalna po 20km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie cytujemy w całości posta, jeśli odpowiadamy bezpośrednio pod nim.

 

Olej jest nawet ostatnio wymieniałem. W sumie to wbijanie na zimnym to az tak strasznie mi nie przeszkadza, bardziej to trzepotanie kołami :/ kiedyś działo sie tylko tak że przy około 100km/h zaczynał drgać drążek od biegów a po wymianie sprężyn przy szybkim ruszaniu coś tak zaczyna trzepać że musze odpuszczać pedał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!