Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z wrzucaniem pierwszego biegu.


mustang228

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem początkującym forumowiczem i wybaczcie jeśli taki post już był. Mam Renaulta Megane I phI 1.4 Energy 8V 98 r. ma przejechane 194 tys. km. Mam taki problem nie mogę wrzucić pierwszego biegu :-/ i gdy odpalam silnik cały samochód się trzęsie . Stało się to nagle bez powodu. Stał samochód uruchomiony ok 10 min nic się nie działo później ruszył normalne i po przejechaniu ok 1 km zaczął się trześć głownie bardzo mocno kierownica. Gdy stanołem i później chciałem ruszyć to już nie mogłem wrzucić pierwszego biegu. Wcześniej tak mi się zrobiło na parkingu ale to trwało chwile, wrzuciłem wsteczny przejechałem ok 10 m i już wszystko było dobrze i mogłem wrzucić jedynke. Teraz tak sie zrobiło i próbowałem tak samo robić ale to nic nie dało. :-( :-( :-( Proszę o pomoc :cry: :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że to tylko któraś z poduszek silnika lub skrzyni się zerwała i trzeba będzie ją wymienić. Aby to ustalić, musisz udać się do mechanika na oględziny. Jeśli to jednak problem samej skrzyni biegów, to koszty naprawy co nieco wzrosną.

 

PS. Zadanie od Administracji. Napisać 100x "wrzucaniem" :-P Temat poprawiłem bo oczy bolały :-|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje <piwko>:oops: :) to jest to prawa poduszka pod silnikiem sie wyrwała. Koszt tej poduszki to 65 zł. Oberwała sie guma w niej i troszke silnik ze skrzynia sie przekreciły i nie można było biegu wrzucić. Jeszcze raz dziekuje za pomoc :) :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...