mariusz_g Napisano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2010 Witam! Problem zaczął się od cieknącej pompy wodnej. Mając drugi silnik wykręciłem i wstawiłem na miejsce cieknącej. Od tamtej pory pojawiły się problemy z temperaturą. 3 a nawet jak jadę wolniej 40-60km/h to i 4 kreska. Jadę w trasie przelotowo 90-110 w normie, przy niższych prędkościach, jałowa praca i silnik gorący niesamowicie. Wnerwiłem się i kupiłem nową pompę - ten sam efekt. Czujnik temperatury (ten brązowy) nowy. Wiatrak się włącza, chłodnica ciepła jak diabli - czyli termostat OK. Silnik odpowietrzony prawidłowo - przy chłodnicy i przy termostacie - tak jak w instrukcji "sam naprawiam" (cała procedura). Najprościej byłoby zamontować starą pompę i sprawdzić co się dzieje, ale uważam to za stratę czasu. Rozrząd był prawidłowo oznaczony - nic nie miało się prawa przesunąć. Uszczelka pod głowicą wydaje się być ok - nigdzie nie ma śladu wody w oleju. Panowie GDZIE jeszcze szukać problemu, bo ręce opadają :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P_r_z_e_m_o Napisano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2010 A przepłukałeś układ chłodniczy? Może tu jest problem? Spuść płyn, nalej przegotowanej, odstanej wody. Przedtem weź szlaucha i wypłucz chłodnicę i nagrzewnicę. Potem zalej układ, pojeździj i wylej. Możesz też kupić specjalny płyn do czyszczenia układów chłodniczych, instrukcja powinna być na butelce. Acha spróbuj wyczyścić, przedmuchać lub wypłukać chłodnicę z zewnątrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.