Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Alernator padł wymiana?


Recommended Posts

Witam.

 

Kilka dni temu padł mi alternator od Megane. Zakupiłem używany na allegro, i jak się okazało ten nowy posiada tylko 2 wyjścia na kabel (stary posiada 3) W jaki sposób powinienem teraz podłączyć żeby nic nie spalić? Z tego co słyszałem 2 kable odpowiadają (kontrolka, obrotomierz) Szczerze mówiąc bardziej zależy mi na obrotomierzu. Czy jest możliwość by działał z tym typem alternatora?

 

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.

 

[ Dodano: 2010-08-18, 02:56 ]

Niestety nie mogłem czekać na odpowiedź, i kombinowałem z mechanikiem. Otóż te 2 kable (nie+) to odpowiednio sygnał obrotomierza, i kontrolka aku. Jako że wejście tylko jedno, przy tej sytuacji musiałem wybrać czy podłączyć obrotomierz czy kontrolkę. Pozostaje inne pytanie. Fabrycznie miałem alternator 110A (benzyna 1.6+klima) Teraz włożyłem 80A Czy taka moc jest wystarczająca, ewentualnie w jaki sposób można włączyć na maxa wszystko i sprawdzić czy alternator poprawnie doładowuje (jeżeli to jest dobry sposó<piwko>

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!