Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

classic - sprzet car audio


Rekomendowane odpowiedzi

ten wzmacniacz ma 800w w rms'ie,nigdy nie podaje mocy pmpo bo to bujda.

 

a ten subwoofer da rade? Bo slyszalem ze voice kraft zasmieca rynek swoimi produktami,ale tez i slyszalem ze robi dobre rzeczy.

 

http://allegro.pl/blaupunkt-gtb1200-ms-ins...ml#adresobrazka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vk i blaupunkt to zabawki a nie audio, jesli masz troche zdolności albo znajomego stolarza to kup głosnik za 200zl policz sobie kaste (sa programiki do tego) i zrób sam albo daj do zrobienia. Jeśli słuchasz szybkiej muzy to daj w obudowie "closed" jesli nie to daj z br i bedziesz miał coś co można nazwać basem w aucie.

P.S. VK to najgorsze badziewie jakie można kupic na allegro - ci co zachwalają te produkty chyba nigdy nie słyszeli markowego sprzętu, trzymaj się jak najdalej od tej firmy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i stało się,zakupiłem jednak po długim namyśle taki sprzęt:

- http://allegro.pl/boschmann-turbo-glosniki...1189415545.html

- http://allegro.pl/skrzynia-basowa-hertz-ds...1203154916.html

 

czekam na przesyłkę i będę montował,relacje zdam jak to zrobię,Dzięki za pomoc wszystkim:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie słyszałem o nich dużo dobrego, mój brat ma podobne i powiem szczerze ze jestem zaskoczony faktem ze dal za nie 100zł i jak na ta cenę grają o wiele lepiej jak alpin'y mojego kumpla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podstawa to odseprawany zestaw do przodu najlepiej Hertz ESK lub coś podobnego. Ja zapłaciłem za odseparowany przód 500zł i to używka <ok> a firma to Audio System, poczytaj sobie troche o tym a potem rób. nie wspominając o wygłuszeniu auta.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli zadowala Cie brzmienie buszmenow, to tylko pogratulowac zakupu pozostalo. A czy graja lepiej od alpin jakichkolwiek, kwestia sporna, wszystko zalezy w czym i z czym graja. Wracajac do wzmacniacza wierze w to, ze jest na nim napisane te 800W w rms, ale pozostaje kwestia ile tak naprawde ma <ok>.

 

Pzdr (ps. Nie mam na telefonie polskich znakow)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już przestańcie tak chłopaka dołować, fakt nie kupił nic powalającego i trochę bezsensownie (zestaw 3-drożny w nogach to średni pomysł) ale niech się cieszy.

Poza tym może to faktycznie zagra dobrze, nie mówię super oh ah, ale na tyle, że wiele osób może być zdziwionych.

Wzmacniacz ma sony, więc teoretycznie jakąś moc powinno to mieć, może nie 800W ale więcej niż voiceCrafty z allegro:D

 

Ja na swoje nagłośnienie przodu (niekompletne jeszcze, bo marzy mi się coś na średnie pasmo) wydałem ~100pln -2x alphard lw-650 + wysokotonówki z klasycznych kolumn (gwizdki dla mnie są zbyt wwiercające się w uszy) i naprawdę wiele osób jest zdziwionych jakością.

Fakt, bas czasami jest dziwny ale to wina niewygłuszonych drzwi (nie mam kasy) i zasilania tego tylko radiem (w planach wzmacniacz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy, mam nadzieję, że się pochwali po montażu <ok>

 

A wzmak zeby miec 800W to juz trzeba duzo pieniazkow wylozyc :oops:

Wiadomo, że 800W to on nie ma, ale patrząc realnie i na firmę jest jakaś szansa na coś więcej niż 2x20W.

Inna sprawa, że komu tak naprawdę potrzeba i wytrzymał by 800W w aucie :roll:

Chińczycy i kręcące firmy zaatakowały nasz mocami P.M.P.O i teraz ludzie nie potrafią zbyt realnie ocenić co to naprawdę jest 50W, a to już potrafi urwać głowę.

W planach mam właśnie wzmacniacz (jak będzie kasa :mrgreen:) o mocy 40-50W/kanał (realnie) i uważam, że w zupełności do auta tyle wystarcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inna sprawa, że komu tak naprawdę potrzeba i wytrzymał by 800W w aucie :roll:

.

800W RMS to żadne halo wystarczy jakieś DEGO czy DLS + sub RE SE-12 i już jest 800W RMS. I tego właśnie się słucha z przyjemnością <ok>.

Ja tam u żony w megance wole oryginalne audio jak buszmeny :mrgreen:

Ale jak to ostatnio słyszałem "jedni lubią ku...wy a inny dziewice" hyhy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten swój wzmacniacz 800W chcesz dać w tri-mode pod buszmeny i tą skrzynię?

Ciśnie mi się na usta - na cholerę Ci wzmacniacz 800W w rms [no chyba że to też voice kraft] na jakieś dwa tandetne głośniczki i skrzynię 150W? Dobrze, że te elementy nie były jakoś wybitnie drogie ale jak na mój gust wydajesz kasę w błoto.

Na początek sugerowałbym zestaw odseparowany, albo jak się upierasz to dwudrożny ale jakiejkolwiek innej firmy niż buszmen czy voice kraft, powiedzmy np. helix z budżetowej serii dark blue. Skrzynia basowa - w/g mnie nieco słaba, ale zapewne gra. Zestroić tył powiedzmy na te 100Hz, no i do przodu jakiś film górnoprzepustowy, albo drugi wzmacniacz...

Ciężko mi doradzać, bo wszystko tak naprawdę zależy od typu muzyki jakiej słuchasz, jak słuchasz tylko "łupanki" to w sumie i voice kraft Cię zadowoli.

W buszmanach dodatkowo zastanawia mnie to, na jakiej podstawie podają że ma ten głośnik 250W. To od razu zniechęciłoby mnie do zakupu, no chyba że cena tych głośników liczona by była w tysiącach, a nie dziesiątkach.

Wygłusz przednie drzwi, to dużo da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm,zastanawia mnie jedna rzecz tylko, dlaczego nikt nic nie mowil (poza urbanem) co powinienem kupic/zmienic zeby to dobrze zagralo hmmmmmmmmmmmm? tylko krytyka,krytyka,krytyka. Ja na ten zestaw nie mialem do wydania 938487349821743892zl tylko skąpe 400. Uwazam ze ten sub jak na ta cele wcale zle nie bedzie gral i glośniki tez pewnie nie beda gorsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!