Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wybór audio


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam zamiar zrobić małe zakupy do auta. A mianowicie wymienić (na razie) część audio.

Wszystko proszę żeby było z popularnych sklepów internetowych.

 

Chcę kupić:

 

Radio mp3/cd/usb, które będzie możliwość podłączenia do kierownicy. Max. ok 400zł

Wszystkie potrzebne przejściówki (proszę dawać linki- jestem zielony w tym temacie).

Głośniki 2szt. na przód i 2 szt. na tył (wielkości oryginalnych) max ok. 300-350zł.

 

Potem mam zamiar zakupić wzmacniacz i tubę basową Max. ok 400zł za całość.

 

Co by można zrobić, aby wyświetlacz od Renault coś wyświetlał?

 

Z góry dziękuje za pomoc.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do działania pilota potrzebujesz interface (najtańszy widziałem w okolicach 130zł), żeby działał wyświetlacz (nie wiem, czy tylko na soniaczach nie działa) kolejne z 200zł, więc czy jest sens? Radia szukam sam, więc obserwuj mój temat <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no myślałem, że do 50zł taka przejściówka. No to to mam z głowy.

W takim razie jaki zestaw polecacie: radio+ głośniki.

Lubię bass, słucham głównie muzyki klubowej i czasami jakiś hip-hop(olo) <piwko> 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No muszę sprawdzić gdzie lepsze tłumienie drgań żeby nie trzeszczało przy bassie.

Jak pamiętam to Meganki w standardzie nie miały złych głośników.

 

Mam takie pytanie.

Aktualnie nie mogę sprawdzić, bo auto ma wymieniane zawieszenie <piwko>

Jakie średnice mają głośniki?

 

Co do radia.. ja też jestem najbardziej za Alpine. Pomarańczowe przyciski będą pasowały do reszty :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach