Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

czy kupie Renault MEgane II 1.9 Dci 120km do 13500zł??


pamel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałbym się dowiedzieć co sądzicie o tym autku Renault Megane II 1.9 Dci 120 km Hatchback. Ostatnio nosze się z zamiare kupienia auta. Akurat posiadam do 13500zł niestety prędko więcej nie będe miał a więc wychodze z pytaniem czy uda sie kupić do tej kwoty to auto??( oglądająć allegro i otomoto znalazlem w miare dużo tych autek do takiej ceny) .

Po drugie jeśli już w kwesti kasy starczy mi to jaka najlepsza jest wersja? 1.6 czy 1.9 ponieważ czytam troche o tym zauważylem że 1.9 120km Dci jest najoszczędniejszy pod względem spalania jak i najmniej awaryjny czy to prawda??

i po trzecie a zarazem ostatnie czy warto wogóle kupować to auto? wszyscy odradzają francuzów ( sam mam Lagune II z 1998r. i naprawde auto jest dosyć awaryjne ciągle coś sie psuje i trzeba naprawiać a to dosyść drogie częśći) , więc jestem ciekaw jakie są wasze opinie? może ktoś ma megane II i powie czy opłaca sie kupić czy nie?? czekam na szczerze i prawdziwe odpowiedzi z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś ma megane II
Niektórzy mają na tym forum :-P

Za takie pieniądze bym megane II nie kupił. Jak tanie jest większe prawdopodobieństwo późniejszych awarii. A tak pozatym 13500zł na auto i co dalej? Ubezpieczenie, rejestracja, wymiana rozrządu, filtrów itp to dolicz dodatkowo 2tys. zł na start.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak wiem że troche jeszcze trzeba doliczyć ale chodzi mi że na samo auto taką kase narazie mam, wiec nie wiem doradźcie jest sens sie w to pakować? żebym potem nie dokładał kolejnych 4tyś za naprawy i wymiany itp?

Słyszałem właśnie że Meganke II mój znajomy kupił za 14000 i chodzi mu już z pół roku narazi odpukać bezawaryjnie. co uważacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie a w komisach itp??

[ Dodano: 2010-10-07, 12:02 ]

własnie przeglądając otomoto trafiłem na taką oto meganke co powiecie??

http://otomoto.pl/renault-megane-C15375903.html

I taką

http://otomoto.pl/renault-megane-C15382410.html

http://otomoto.pl/renault-megane-1-4-16v-k...-C14672861.html

jak myślicie?

 

Po co były te zbędne ENTERY :) Klawisze padły :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie wiem że najlepiej było by dołożyć przynajmniej do 15000zł ale niestety jestem studentem i prędko takiej kwoty nie uzbieram a auto potrzebne mi jest dosyć bardzo teraz chociaż by na dojazdy na uczelnie a dysponuje kwotą max 13500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do takiej kwoty szukaj ładnego egzemplarza Megane I phII - tam też są diesle 1,9 (102KM max), ale jest większa szansa że kupisz ładny, zadbany egzemplarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamel - jeśli jesteś studentem i nie masz więcej kasy, to czemu chcesz kupić stosunkowo niestare auto średniej klasy? Nie lepiej Ci kupić samochód do ok. 11-12 tys. i resztę przeznaczyć na pozostałe koszty związane z zakupem.

 

Jesteś młody, nie masz rodziny, chcesz tylko dojeżdżać na uczelnie. Po co Ci takie auto? Kup sobie jakieś proste, oszczędne autko, które nie zje Cię finansowo.

 

Megane II z silnikiem Diesla kosztuje dużo więcej, niż masz. Auta w cenie, w której szukasz okażą się po zakupie skarbonkami bez dna. Na forum pojawią się dziesiątki postów - nie działa to, tamto, szarpie, gaśnie itp. I będziesz narzekał, że francuskie auta są kiepskie i się psują. Oczywiście tylko tak piszę, może być kolorowo i różowo.

 

Nie piszę tego, żeby Cię zniechęcić do zakupu. Jeśli się znasz na samochodach, to pojeździj, pooglądaj. Sam stwierdzisz, że nie ma sensu pchać się w samochód za pół ceny. Jeśli się na samochodach nie znasz, tym bardziej nie ryzykuj. Kup samochód starszy, niższej klasy, z gorszym wyposażeniem, ale od jakiegoś emeryta, który kupił go w salonie, w mieście, w którym mieszka.

 

W tej kasie szukałbym jakiejś garażowanej Astry II z ok. 2000 roku, benzyny, jeśli nie masz daleko na uczelnie, albo diesla, jak ma być oszczędnie (i mulasto). Chyba że 2.0 benzyna + LPG - tylko wtedy więcej kasy - instalacja LPG swoje kosztuje.

 

Życzę powodzenia i kupna DOBREGO auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie sie bałem takich opinie bo wiem sam że za taką kase ciężko kupić coś co nie będzie sie psuło , lecz do szukania własnie meganki II za taką kase skłonil mnie kolega który kupil z pół toku temu właśnie taką meganke za 14000 zł i jak narazie (odpukać) chodzi mu bez zastrzeżeń i usterek

ale zobaczcie te auta w linkach? godne uwagi czy raczej nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!