Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brzeczenie i stukanie w okolicy przedniej sz


Rekomendowane odpowiedzi

witam, u mnie sprawa wyglada tak: podczas jazdy zwlaszcza na dolkach slychac plastikowe stukanie w okolicach miedzy nawiewami a zegarami gdzies pod deska rozdzielcza, nie zauwazylem zeby byla jakas roznica gdy przelaczam nawiew z zew. na wew i odwrotnie, poprostu caly czas "cos" stuka o drugie "cos", brzmi to tak jak by cos tam poprostu "latalo", wie ktos co to moze tam tak "latac"? dodam ze mam megi z klimą, widze ze to ma znaczenie przy rozbieraniu podszybia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyną jest klapka obiegu wewnętrznego.czyli bardzo dobry temat wybrałeś. wszystko opisane na pierwszej stronie plus

polecam poradnik Cmikusa, co prawda opisuje wersje bez klimy ale będziesz wiedział z czym masz do czynienie.

TU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Witam,

 

też mi trzaska pod maską koło filtru pyłkowego. Nie umiem się tam dostać, bo nie umiem odkręcić śrubki z wycieraczek. Tak mocno zeżarła je korozja, że są chyba zespawane ;/ oczywiście WD-40 nie pomaga..

ale nie o to chciałem spytać: mówicie, że to silniczek obiegu wewnętrznego, ale gdy zamknę obieg w środku, tj włączę obieg zamknięty, to trzaski przestają nadawać..

Trochę mi to nie pasuje.

to normalne?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam.

Też niestety miałem przygodę z tym dżwiękiem pod maską.Nie wiedziałem na początku co to jest ale po pewnym czasie myślałem że wyrwe to urządzenie spod maski:)Trudno było sie do tego dobrać i ja nie naprawiełem tego elementu.Poprostu go rozłączyłem i to też było trudne przez to ze nie ma tam poprostu miejsca.Podziwiam tych którzy rozebrali to do końca :)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, ja poczytałem uważnie forum i da sie to bardzo prosto wyłączyć, po środku pod maską jest wiązka kabli, jedna czarna wtyczka jest odpowiedzialna za to, zdejmujesz akumulator, bierzesz latarkę w dłoń i szukasz wtyczki, mi sie nawet udało nie odłączają akumulatora dzięki czemu cały czas słyszałem ten silniczek, odłączałem wtyczki po kolei aż trafiłem na właściwą. pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Z tego co zrozumiałem to można ten silniczek odłączyć bez zdejmowania wycieraczek (M! bez klimy).

Próbowałem to zlokalizować jak rozebrałem dzisiaj podszybie, ale za bardzo ślepy jestem i nawet nie ustaliłem w którym miejscu tego silniczka szukać :-(

Niestety ani od środka (pod parapetem) ani od zewnątrz nie znalazłem silnika i możliwości jego odłączenia (o naprawieniu nawet nie marzę, a jak mi kiedyś w ASO krzyknęli ponad 600 zł za silnik to postanowiłem słuchać klapania).

Czy mogę liczyć na jakąś podpowiedź jak to odłączyć bez pełnego rozbierania?

(nawet nie chcę myśleć jak się wycieraczki trzymają po kilkunastu latach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłączenie silniczka, to tylko odnalezienie (po nitce do kłębka) wtyczki i jej odłączenie. Ja natomiast bez ściągnięcia wycieraczek - silniczek wymontowałem, naprawiłem wykruszoną zębatkę klapki i zamontowałem dorobiony ogranicznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewy, ale ja mam dwie lewe ręce ;)

Znajomi mówią, że jak się czegoś na komputerze nie da zrobić to ja tego nie zrobię ;-)

Z góry zakładam, że sam takiego ogranicznika nie zrobię - jak można jakoś zamówić i dokupić to ja chętnie kolegi posłucham <czerwona>

Póki co potrzebuję sugestii gdzie i jak tę nitkę odnaleźć oraz jak się po niej poruszać w moim modelu ;)

 

Foot, dzięki, druknę sobie tamten temat i jak się przejaśni (dzisiaj u mnie pada a nie mam garażu) to spróbuję przetestować ;)

 

Generalnie ten silniczek mi skrzeczy już chyba od paru lat i prawie się przyzwyczaiłem, ale jak się go da uciszyć chociaż to ja bardzo chętnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!