Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brzeczenie i stukanie w okolicy przedniej sz


Rekomendowane odpowiedzi

P_r_z_e_m_o, dzięki, czyli dalej jestem w kropce - pociecha tylko, że może nie całkiem ślepy <czerwona>

 

[ Dodano: 2008-10-10, 11:57 ]

Przejeżdżałem koło elektromechanika i postanowiłem zapytać o radę jak to odłączyć i czy są w stanie naprawić.

Naprawy się nie podjęli, ale odłączenia tak - za 10 PLN - stwierdziłem, że za tyle nie będę szukał silniczka i wtyczki ;)

Gość wsadził rękę koło akumulatora, pogmerał i już ;)

Cała operacja wypięcia kostki - z otwarciem klapy i sprawdzeniem czy później nawiew działa poprawnie - zajęła ok. 2 minuty :shock:

Zapłaciłem, podziękowałem i cieszę się ciszą 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam, zakupiłem meganke 1.4 16V z klimą i mam ten sam problem, wzorując się na waszych sposobach doszedłem do takiej oto złączki (w załączniku) i pytanie brzmi, czy to ta złączka która unieruchomi to stukanie?

post-18277-1247830088_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam

Niestety mnie też dopadła ta bolączka zepsutej stukajacej klapki :cry:

Nie wiem czy zrozumiałem dobrze:

 

1 - można wyłaczyć silniczek od przełączania klapki (poprzez wypięcie wtyczki)

2 co mi daje wypiecie wtyczki jak i tak bedzie stukac podczas wybojów mijania

ciezarówek i zamykania drzwi???

3 Czy można tą klapkę wyjąć bez usuniecia płynów z klimy bo takową posiada moja

meganka?

4 ile kosztuje naprawa, owej zje........( zepsutej ) klapki ??

 

Czy jest ktoś z Poznania, okolic kto może mi cos w tym temacie pomóc????

umiem zdemontowac plastyki z podszybia ale dalej......bo ja sam wypiję morze piwa a i tak nic nie wymyslę, w zamian możemy razem to :) razem :)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

heh czytam posty i powiem że mam problem z kwalifikacją zjawiska...

u mnie jak tylko przekręcę kluczyk w stacyjce od razu slychac brzęczenie i stuk...

wyszedłem na zewnątrz, przyłożyłem ucho do podszybia i słysze jak raz jest nawiem a raz go niema....silniczek cały czas pracuje....

 

i stąd moje pytanie czy to na pewno przez tą klapę???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 8 miesięcy temu...

Nie. Jak odłączysz wtyczkę, to silniczek nie będzie miał już sterowania i zasilania. Musisz odpiąć wtyczkę po uprzednim ustawieniu klapki w pozycji jaką chcesz mieć na stałe.

 

Witam serdecznie.

Tak jak mówi kolega wypinamy wtyczkę z 3 przewodami (dla wersji z klimą), tak jest w moim Megane. Widziałem gdzieś na forum post mówiący o wtyczce z 2 przewodami - to chyba bez klimy auto.

Wycieraczek nie udało mi się zdjąć stąd musiałem nagiąć do góry plastikowy element okalający podszybie, wpierw zdejmując klapkę prowadzącą do filtru przeciwpyłkowego. I jeszcze jest pod plastikiem "przyszybowym" dodatkowa osłona również plastikowa na 2 śrubach.

Wtyczkę i gniazdko zabezpieczamy no i pozbywamy się "wystrzałów" raz na zawsze, jak również zamkniętego obiegu powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Ja mam jeszcze patent jak zrobić, żeby nie stukała przy zamykaniu drzwi po odłączeniu. W momencie przekręcania kluczyka słychać jak klapka się przemieszczać i w pewnym momencie słychać to stukanie. Kluczyk trzeba przekręcić w momencie za nim klapka zacznie stukać i dopiero odłączyć kostkę. Przy takim układzie klapa zostaje jeszcze na zębatce i nie wali podczas zamykania drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!