Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Szarpie silnikiem podczas jazdy, gaśnie


Rekomendowane odpowiedzi

Problem polega na tym, że po wciśnięciu gazu, np. przy ruszaniu albo przy przyspieszaniu, zaczyna szarpać silnikiem i nie można normalnie przyspieszyć. Przy ruszaniu czasami tak "kaszle", że auto gaśnie. Gdzie może tkwić przyczyna? Na gazie/benzynie to samo.

Dodam, że jeśli od razu po zapaleniu auta dodam gazu, obroty spadają na 2-3 sekundy po czym zaczyna pracować normalnie. Taka sytuacja ma miejsce dopóki, dopóty silnik się nie rozgrzeje, zazwyczaj do 5 minut. Nie wiem czy te dwie sprawy mają coś wspólnego, ale lepiej napisać. Jak przełączę na gaz, pracuje normalnie.

Ktoś pomoże? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pierwszego problemu to do sprawdzenia układ zapłonowy: świece, przewody zapłonowe, cewki i czujnik położenia wału.

A co do drugiego to jeśli nic z pierwszego nie rozwiąże problemu to bardzo możliwe że wtryski masz do czyszczenia co często się zdarza przy jeździe tylko na gazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam , moim zdaniem to czujnik położenia przepustnicy, miałem to samo ale tylko na benzynie w ogóle nie dało się jechać, szarpało ,raz jechał dobrze a raz nie reagował na pedał gazu tylko bardziej przymulał autko. wymieniłem czujnik, zresetowałem komputer, kontrolka "zygzak" zgasła i samochód śmiga elegancko zarówno na PB jak i na gazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Do wymiany świece, bądź cewki. Jest też możliwość, że jedno i drugie. Jeżeli chodzi o cewki to do renault tylko firmy eyquem natomiast cewki tylko BERU. Silniczek krokowy możesz przeczyścić, ale wątpię. U mnie było podobnie zakup nowego silniczka nic nie zmienił.

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było podobnie-szarpało i muliło, okazało się, że to filtr paliwa skończył żywot, oczywiście tylko na PB, bo jeśli na gazie to samo to wyłącznie układ zapłonowy. Pozdrawiam

 

[ Dodano: 2010-11-09, 18:53 ]

Jeśli masz cewki od nowości tj. Sagem to prawie na 100% cewka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temperatury cieczy chłodzącej masz do wymiany. Miałem te same objawy. Po podłączeniu do komputera diagnostycznego okazało się że czujnik temp pokazuje temperaturę +108 stopni. Po wymianie czujnika wszystko wróciło do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!