Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Turbosprężarka uszkodzona, poduszki - a może


wopa

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze przydałoby się linkę sprzęgła podciągnąć

 

Linki sprzęgła nie ma. Sprzegło jest hydrauliczne. Tez trochę skomplikowana sprawa bo grozi rozbiórką skrzyni biegów, chyba ze jest zapowietrzone. Ale to na innym forum poszukaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to cenna wskazówka. To sobie odpuszczę na razie. Czy zapowietrzone?! Samo się chyba nie zapowietrzyło, a mam wrażenie, że bierze wyżej niż wcześniej. Ale skoro trzeba skrzynie rozbierać, to jakoś przeżyję z wysoko biorącym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slowik8609, SPOKO...zadzwoń do kolesia.Naczytałem sie na Forum Lagunz dużo pochlebnych opini na jego temat.Gość nie jest drogi :mrgreen: Podnośnik szyby można naprawdę tanio naprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc tak - obeszło się bez demontazu kolektora. razem z innymi rzeczami zapłaciłem 350 zł więc chyba nie kosmicznie dużo ( szykowałem się na 1500-2000 zł). Autko idzie jak złe i minął wcześniejszy problem z check injection, o którym kiedyś pisałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Z pierwszego postu.

 

Przyczyna moze być:

 

W nieodpowiednim zastosowanym oleju silnikowym.

Niektóre oleje mają pod wpływem temperatury (zwłaszcza zimowej) taką konsystencję, że osadzają sie we wszelkich rurkach, intercoolerze, egrach, turbach i wszędzie tam gdzie jest przepływ powietrza z oparami oleju. Wtedy oleju ubywa a nie wiadomo co sie z nim dzieje i gdzie sie "rozpływa". Wszystko jest dobrze dotąd dopóki olej nie zatka jakiegoś przewodu lub urządzenia. Komputer pokazuje wtedy różne dziwne komunikaty, a auto pracuje nieregularnie (np tak jakby silnik przerywał w okolicy 2 tys. obrotów) lub nawet swiszczy turbo. Mechanicy szukają przyczyny i naciągają na kasę. Ale nic z tego. Po pewnym czasie wszystko wraca do "normy". Wtedy trzeba przeczyścić przewody i wymienić olej. Przejechać kilka tys km aby przepłukać pozostałości po porzednim ojeju a nastepnie zmienić powtórnie olej. I problem znika.

 

I jeszcze to:

http://megane.com.pl/topic/31148-silnik-zle-pracuje/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

A u mnie klękła turbina. Mechanik cięcie się nie skapnął, po wyczyszczeniu egera a faktycznie był tak zawalony, że szok polecam czyszczenie co 100 tysiące km.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!