Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pierwsze kroki w ddt2000


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

W sieci znalazłem opis uruchomienia programu DDT2000, po rosyjsku.

Przetłumaczyłem zrobiłem pdf-a i umieszczam, może się komuś przyda.

Z racji pogody nie bardzo mi się chce teraz sprawdzać, czy wszystko jest po kolei. Jak się podłączałem do swojego auta to korzystałem z tego manuala.

 

Proszę dokładnie przeczytać ostrzeżenia znajdujące się na końcu!

Kr_tki_kurs_uruchomienia_DDT2000.pdf

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • 2 lata później...

Witam, chciałbym poprosić osobę, która kiedykolwiek korzystała z programu DDT2000 o napisanie mi jak dokładnie mam się podłączyć z samochodem. Jestem początkującym diagnostą i na razie nic mi nie wychodzi. Zainstalowane mam wszystkie sterowniki do kabla OBD2 oraz programu. Gdy wybieram model samochodu wyskakuje mi okno, gdzie napisane jest not registered a niektórzy internauci pisali, że da się diagnozować bez rejestracji. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 6 miesięcy temu...

No i jak ogarnął ktoś to "None"? Mam bazę 870 mb i walczę z tym co wy. Pomożecie?

 

Dodano: 22 lis 2014 - 20:23

Z racji tego, że chyba jako jedynemu w Kraju udało mi się połączyć z Renault Megane 1.6 (K7M 702) ze sterownikiem Fenix 5.0 daje kilka wskazówek jak tego dokonać:

I. Program DDT w wersji 2.3 z dowolną dużą bazą. A dlaczego dowolną? Bo nie ma w nich i tak pliku Fenixa 5.0 Znalazłem go dopiero na rosyjskiej stronie o DDT (plik ten w linku z mojego "chomika"). http://chomikuj.pl/lukasfenix/Mechanika

Po ściągnięciu należy go dodać do bazy DDT2000->ecus. Następnie w programie wybieramy model auta, pod menu "Opis" klikamy przycisk " open custom folder". Szukamy bazy danych na dysku "C" i zaznaczamy folder ecus. Później rozwijamy strzałkę i klikamy "refresh ecu local index". Plik Fenix 5.0 załadowany.

II. Zmiana ustawień kabla ( nie tylko opóźnienie, lecz także odbiór i wysyłanie) zobrazowana na załączonej fotce.

III. Wiadomo, kabel KKL.

 

A teraz co udało mi się zrobić:

1. ECM- Wysłanie info o kasowaniu błędów, podgląd ustawień i wskazań silnika.

2. ABS- wykasowanie błędów które zalegały w historii po naprawionych usterkach. Dodatkowo pełne info o parametrach.

3. AIRBAG-pełna diagnoza komponentów w układzie, a także wysłanie info o kasowaniu błędów.

 

Na koniec pragnę podziękować Koledze yod oraz Koledze syrius32 z elektroda.pl. Bez ich pomocy i potężnej wiedzy nigdy bym sobie nie poradził.

Pozdrawiam!

post-74839-0-35763900-1416754404_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dla tych którzy chcą odpalić DDT2000 na win 8 powinni zainstalować sobie przeglądarkę Avant Browser i w katalogu c:/Pliki programów(x86)/DDT2000/ znaleźć plik o nazwie "default" i kliknąć ppm i otwórz za pomocą: Avavt Browser, jak się uruchomi to będzie pisało na czerwono (check your browser compatibility and vbscript support) wtedy klikamy w prawym górnym rogu przeglądarki na 9 malutkich kwadracików to jest 5 pozycja od zamknięcia przeglądarki (x), wybrać Napędy ta są 3 ikony z firefoxa, chroma i IE, potem Napęd Domyślny i wybieramy klompatybilny z IE i po tym za każdym razem gdy uruchomimy ten skrót default to będziemy mieli już napis jakiej wersji mamy DDT2000. Pytanie do was jak zrobić żeby otwierać za pomocą tej przeglądarki odrazu z pulpitu ikonę DDT2000, ja na razie mam skrót od default i za pomocą niego korzystam z DDT2000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Udało mi się połączyć przez ddt2000 z samochodem, znalazło modułu ale w bazie nie mam plików. Poniżej zdjęcie

Możecie podesłać swoje pliki modułów przez które się łączycie?

post-78577-0-45232900-1441888683_thumb.jpg

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam.

Na wstępie pragnę się przywitać, to jest mój pierwszy post.

Dzięki wam udało mi się połączyć z moim samochodem Scenic 1,9 dci, a to wszystko w dodatku na Windows 10 :), tak więc jak ktoś ma dylemat to śmiało, zachęcam do instalacji.

Przeszukałem już wiele wątków, ale dzięki waszym radom, udało mi się to. Teraz tylko muszę się nauczyć, obsługi programu i będzie gitara.

 

Pliki jaki użyłem to:

- DDT2000 2.3.0.1

- Fenix 5.0

- no i na brak meni to - Avant Browser

- kabel ręcznie zmieniłem na com 1 bo na innych nie czytał.

 

pozdrawiam

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam, mam problem z połączeniem się ze swoją meganką. Robię tak jak koledzy wyżej (wgrałem plik do Fenixa itd), jednak podczas skanowania przy wszystkich pozycjach jest "none". Wykrywa jedynie Injection ale też nie do końca bo jest tylko "Injection" w kolumnie function oraz "a7" w kolumnie adres, reszta kolumn jest pusta. Kabel jest chyba dobry bo po wejściu w monitor pokazuje jakieś tam parametry na żywo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,od wczoraj bawię się swoją Megi:)poprzez Vag kkl + DDt2000 v 2.0.9 oraz 2.3 lecz bez większego skutku .Jedyne co mi się udało to skasowanie błędu ABS ,który i tak po pewnym czasie powraca:(.Dzięki ECU Fenix 5,0 mogę jedynie odczytać parametry Live i to by było na tyle ...Ustawienia poru takie jak koledzy wyżej opisują.

 

Dzisiaj będę testował DDT2000 v2.6+witaminka oraz skompilowaną bazę ,która ma 1,46Gb po rozpakowaniu (ostatnie dodatki do niej jak pamiętam są z 2014 roku)

 

To link do bazy jakby ktoś potrzebował... http://freedisc.pl/Piotr-Jaczynski,f-4947833,ddt2000data-rar

 

 

..............i niestety wciąż to samo :( brak pomysłów...

Edytowane przez piotrjaczynski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 6 miesięcy temu...

Udało mi się połączyć przez ddt2000 z samochodem, znalazło modułu ale w bazie nie mam plików. Poniżej zdjęcie

Być może jest to już nieaktualne - niepotrzebne. Ja w lewym okienku naciskam na + przy ECM i wtedy rozwija się lista sterowników i z nich dopiero wybieram właściwy (w moim przypadku jest to syrius 32 - o ile pamiętam) i on pojawia się w prawym oknie.

Następnie naciskam ikonę monitora na lewym pasku i otwiera się okno z którego wybiera się to co się chce śledzić i to się pojawia w prawym oknie. Okienka są puste, wartości pojawiają się dopiero po naciśnięciu na pasku kółeczka (monitoruj - czyba zielonego), a jak naciśniemy czerwoną strzałkę, wartości w okienkach zaczynają się na bieżąco zmieniać.

Napisałem to z głowy, bo nie mam pod ręką kompa z DDT2000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!