Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

silnik krokowy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam przy tak niskich temperaturach zaczęły mi się dziać cuda z obrotami odpalam jest Ok 1100- 1200 ale jak ruszę i stanę na światłach obroty zaczynają falować 1100 -1600 jak by ktoś się gazem bawił ;-) stanę za 2 km i jest Ok następne zatrzymanie i znowu falują

Wyczyściłem silniczek krokowy wysuszyłem na kalafiorze zamontowałem pomogło na 1 dzień dziś znowu to samo :-(

Uszczelek na przepustnicy raczej nie podejrzewam były wymieniane w zeszłym roku w serwisie (mam Fakturę od poprzedniego właściciela)

Myślę że z silniczkiem jest coś nie teges i szkodzi mu niska temperatura :-( kupował ktoś te tanie silniczki z allegro (30 -40 zł) opłaca się czy lepiej kupić coś oryginalnego ?

silniczek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam niedawno z powodu wysokich obrotów wymieniłem krokowa na tego za 30 zł chyba ze chin. Od dwóch dni z rana mam problem. Mianowicie zapalam silnik i przystępuje do odniesienia auta. Silnik chodzi obroty około 1100. Wsiadam do auta ruszam, pierwsze wciśniecie sprzęgła np przed skrzyżowaniem i wskazówka z obrotomierza spada do zera i silnik gaśnie. Jak jeszcze jadę to puszczam sprzęgło i staruje. Jak już stoję to muszę zapalić silnik i dalej jazda. Dzieje się tak przez kilka kilometrów jak już się silnik rozgrzeje to jest ok. Podejrzewam, że to silnik krokowy zamarza albo jakiś czujnik. Tylko dlaczego po zapaleniu chodzi na wolnych obrotach a gaśnie dopiero jak zacznę jechać??? Gdyby ktoś wiedził cos na ten temat to chętnie poczytam. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. U mnie jest dokładnie to samo. Po odpaleniu silnik trzyma obroty na około 1000, po przygazowaniu obroty spadają do 800-1000 i silnik pracuje równo. Dopiero po ruszeniu i po wciśnięciu sprzęgła obroty spdają do najniższej wartości według wskaźnika zegara i silnik gaśnie. I tak kilka razy, aż silnik się nagrzeje. Po nagrzeniu obroty spadają do około 600 i falują do okołu 700-800. Stało się tak bez wyraźnej przyczyny. Nie zauważyłem nawet kiedy to było. Początkowo były to pojedyncze przypadki i nie przywiązywałem do tego wagi. A teraz to już wpływa mi na nerwy. Silnik krokowy był wymieniany jeszcze w zeszłym roku z powodu falujących obrotów i od tego czasu był spokój. Teraz to nie wiem, czy znowu silnik krokowy nadaje się do naprawy? Mam Megane Scenic 1,6 ; 8V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!