Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

czy nowe megane III są tak dobre czy tak złe


Sławek17

Rekomendowane odpowiedzi

Dobre, że nie ma się o czym wypowiadać czy złe, że nawet pisać się nie chce? Naprawdę trudno na tym forum znaleźć jakąś wiadomość. Porównuję inne fora i tamte naprawdę żyją. U nas o nowych samochodach jest znikoma ilość postów. Jestem na etapie zakupu megane grandtoura ale informacje są dosyć skąpe. :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę trudno na tym forum znaleźć jakąś wiadomość

. Porównuję inne fora i tamte naprawdę żyją.

I o co te pretensje i żale :-) Już od połowy września marudzisz na ten temat.

Oczekujesz błyskawicznych odpowiedzi na swoje pytania, a sam piszesz co kilka dni jak wejdziesz na kilka minut.

Może inni mają takie same zasady :-)

U nas o nowych samochodach

jest znikoma ilość postów. Jestem na etapie zakupu megane grandtoura ale informacje są dosyć skąpe.

Bo i aut takowych nie jest za wiele. Poza tym jeszcze są podzielone pod względem paliwa. Ciebie interesowało zagazowanie M III. Czyż na to mają Ci dieslowcy odpowiedzieć, albo Ci którzy gazu nie mają w swoich nowych Megankach III :P

Ja z mojej strony mogę Ci odpowiedzieć że: Dla mnie M III w każdej budzie, nawet sceniol to brzydactwo, nie podoba mi się i tyle. (powtarzam to od samego początku jak się na rynku pojawiły) Choćby nawet go darmo dawali to odstąpię komuś bez mrugnięcia okiem, poza tym polubiłem diesla i benzynki dla mnie nie istnieją. I to nie tylko w Renault ale każdej marce. O zagazowaniu już nawet się nie wypowiadam, by bardziej atmosfery nie podgrzewać.

Post napisany w celu obalenia przypuszczenia, że forum jest martwe i nikt się tematami nie interesuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba poczekać aż coś wyjdzie konkretniejszego z nimi.

To niestety już się dzieje co można zauważyć w dziale M III poświęconym.

Tylko w szukajkę wpisując Megane III wyskakują 404 tematy na 7 stronach tego forum. Przynajmniej połowa (pobieżnie patrząc) z jakimiś problemami, od rdzewiejącej komory silnika, problemy z hamulcami i turbiną, po zakup odpowiednich dywaników. No ale czy to warto czytać :-) Prawda kol. Sławek17 :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gojgien cieszy mnie, że przeglądnąłeś część moich postów ale jeśli piszesz,że pytanie o coś to marudzenie to albo Ty albo ja nie wiemy po co w ogóle jest forum. Mylisz się także co do częstotliwości wchodzenia przeze mnie na forum. Ja jeśli nie odpisuję to nie loguję się. Przyznaję, że mój post był trochę prowokacją i w tej materii trochę się sprawdziłeś, trochę bo mało merytorycznie ale ważne że w ogóle. :-)

Jeszcze a propos nie czytania przytoczonych postów:

Ostatnia wizyta: Dzisiaj 21:22 (Minut: 8) Online

Wizyt: 44 Łączny czas wizyt Godzin: 34,8

Postów: 26, tematów: 5, załączników: 0, ankiet: 0

[0% z całości / 0,27 postów dziennie]

Ostatni post Dzisiaj 21:26 - to z mojego profilu i dotyczy tylko wizyt logowanych. :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sławek17,marudzeniem nazywam dopiski jakie wstawiasz w swoje posty, a nie pytania w nich zawarte. A tu ten o którym wspomniałem, z połowy września:

Forum: Zakup - Inne, informacje ogólne Wysłany: 2010-09-15, 21:53 Temat: upusty i gratisy w salonach

nie doszukałem się takiego tematu. Niektóre fora podpowiadają co można wywalczyć u dealera.

Interesuje mnie sprawa dużych kilkunastoprocentowych upustów na auta ze składów lub placów salonów. O co tutaj chodzi? Czy to na pewno w pełni sprawne samochody? może jest ktoś kto takie auto kupił? :-)

 

[sicze=9][ Dodano: 2010-09-16, 21:59 ][/size]

szkoda, że nikt nie chce się wypowiedzieć.

Poza tym cieszy mnie, że się zalogowałeś by napisać. To kolejny dowód na to, że forum nie jest martwe, a tylko od użytkowników zależy jak jest przez innych postrzegane.

Do danych w profilu wiem jak się wchodzi i uwierz na słowo, że mam tam trochę większe liczby w tych rubrykach. Z tego też doswiadczenia zapewniam Cię, że bajki opowiadasz co do małego ruchu na forum.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uznaję temat za bezsensowny i zupełnie nic nie wnoszący do/na forum, o czym świadczy dalsza dyskusja - ZAMYKAM

post był trochę prowokacją

W prowokacje to się baw w piaskownicy lub z agentem Tomkiem a nie na forum :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!