Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Centralny zamek


sylver018

Rekomendowane odpowiedzi

Usterka która bardzo mnie irytuje , ponieważ moge tylko otworzyc drzwi od strony kierowcy reszta się nie otwiera . Prawdopodobnie jest coś z centralnym zamkiem . Moja pytanie brzmi jak można usunac ta usterke , bez jakiś zbednych kosztów , prawdopodobnie jest to jakaś bzdura . Nie moge również odtworzyć drzwi pilotem .Jak wielu osobom rozkodował mi się kluczyk . Posiadam kod immobilaizera, potrafię uruchomić samochód, ale nie potrafię zakodować kluczyka/pilota (stosowałem procedurę długiego naciśnięcia przycisku centralnego zamka na konsoli centralnej, wg. tej procedury zamki powinny się otworzyć zamknąć ale u mnie tak się nie dzieje).

 

Bardzo proszę o pomoc. Będę bardzo wdzięczny za pomoc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobny problem z centralnym, tylko że mi nie dział central drzwi kierowcy i wlewu paliwa. Najlepiej jest sprawdzić czy masz dojście prądu do silniczków w drzwiach. Ja odpiąłem kabelek od silniczka i podłączyłem do niego żarówkę. Jeśli się paliła po zamykaniu bądź otwieraniu centralnego znaczyło, że padnięty jest silniczek (tak było w moim przypadku). Zakupiłem wtedy uniwersalny silniczek centralnego zamka (koszt 8zł na allegro). Jest on większy od standardowego silniczka, ale po drobnych przeróbkach zamka (wycięcia dziury na nowy silniczek w plastikowej osłonie zamka) zamontowałem silniczek i póki co z centralem nie mam problemów do tej pory :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten silniczek od centralnego zamka gdzie sie znajduje ?musze sciągnoć obudowe drzwi?. Ale wątpie ze to bedzie silniczek bo jak włocze przycisk od centralnego zamka który znajduje się na desce rozdzielczej odtwiera i zamyka każde drzwi. tylko gdy chcę otworzyć drzwi kluczykiem to otwieram tylko jedne drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko gdy chcę otworzyć drzwi kluczykiem to otwieram tylko jedne drzwi

Jeśli w znaczeniu otwarcia mechanicznego czyli wsunięcia kluczyka w zamek i przekręcenie, to jest to prawidłowo. Meganki nie posiadają układów z nadrzędnymi i podrzędnymi zamkami, by jeden sterował resztą.

Jeśli natomiast w znaczeniu otwierania z przycisku zdalnego, to sprawa jest nienormalna i należ szukać przyczyn w samym nadajniku kluczyka lub obwodzie odbiornik- serwomechanizmy zamków. I to nie w drzwiach skoro z przycisku w konsoli wszystkie zamki działają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko gdy chcę otworzyć drzwi kluczykiem to otwieram tylko jedne drzwi.

jeżeli wciskasz przycisk na kluczyku to otwiera się reszta drzwi :-) czy tylko drzwi reagują na przycisk na konsoli :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W drzwiach kierowcy znajduje się mikro styk i może to on nie załącza centralnego aby otworzył resztę drzwi.

Nie opowiadaj dyrdymałów, to nie AUDI !! Megana nie posiada takiej możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie otwierają się, otwierają się tylko te drzwi, w których przekręciłeś zamek.

Tak jak gogien, napisał, Mgane/scenic nie ma tzw siłowników typu master powodujących otwarcie pozostałych drzwi. Można otworzyć drzwi z kluczyka, przednie prawe lub lewe, a pozostałe trzeba otworzyć przyciskiem na konsoli lub z pilota.

Testowałem to dzisiaj u siebie. A i miałem okazję już rozbierać przednie drzwi, nie ma tam żadnego połączenia z mechanicznym zamkiem.

To, że u Ciebie akurat się otwiera nie znaczy, że inni też tak mają.

Po za tym trochę kultury kolego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w jaki sposób cwaniaku otwierają się pozostałe...

Widocznie siłą woli, jak u Kaszpirowskiego. :-P

To, że Ty masz coś przerobione, nie oznacza, że wszyscy poprzerabiali.

Jak natomiast chcesz rad udzielać przekonaj się, że piszesz prawdę. Sprawdź w specyfikacjach.

Co do epitetów, proponuję potrenować na rodzinie.

Za naruszenie pkt. 3/2 regulaminu przydzielam ostrzeżenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!