Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Lekko drżące pedał


Rekomendowane odpowiedzi

Również wymieniałem tą poduszkę nad rozrządem. Praktycznie jak przyłożę rękę do okolic mocowania tej poduszki to żadne wibracje nie są wyczuwalne. Na pedałach jak teraz tak dłużej obserwuję to mam dwa takie etapy... pierwszy zaczyna od 2000 obrotów, a później przy 2500 obrotów jeszcze bardziej są te drgania wyczuwalne.

 

Bierzesz też pod uwagę to mocowanie filtra powietrza? Bo jak ja dotykam filtra to te drgania z obudowy odpowiadały by tym, które ja wyczuwam na pedałach. Poprosiłem szwagra, żeby wyjąć cały filtr i faktycznie potwierdził mi, że ta guma, która wchodzi w ścianę kabiny (przy pedałach właśnie) wpadła do środka. Założył mi to ponownie ale bez rezultatu. Chcę jeszcze zrobić taki eksperyment i wyjąć całkowicie filtr i bez niego zrobić test i wtedy szukać dalej. Bo mam wrażenie, że może ta guma przy montażu znowu wpadła i nie ma tłumienia tych drgań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wczoraj do późnej nocy walczyłem z poduszką skrzyni i mocowaniami filtra powietrza. I.....gucio. Poduszka była lekko zmęczona - dałem nową Hutchinsona (oryginał z zeszlifowanymi znaczkami i numerem renault). Filtr jest na wszystkich gumach. Elementy instalacji gazowej raczej położone dobrze, nie powinny powodować przenoszenia drgań.

Drgania jak były tak są.

Jedno co uzyskałem to dostęp do bezpieczników w komorze silnika, bo w takim stanie podstawy akumulatora jak dotąd, było to niemożliwe w warunkach nie warsztatowych. Zardzewiałe śruby pod aku, zardzewiałe śruby od kompa gazowego - masakra. Wiertarka i brzeszczot i ponad godzina wyciągania śrubek. Ktoś, kto projektował scenica musiał mieć niesamowite zioło albo jakiś boski pierwiastek geniuszu :angry:

Co dalej? Chyba sie przyzwyczaję. :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wczoraj zrobiłem pewien eksperyment i całkowicie wymontowałem puszkę z filtrem powietrza... no i muszę przyznać, że efekt jest natychmiastowy - zero drgania na pedałach, wszystko wróciło do normy. Dodatkowo zauważyłem, że gumy były zamienione miejscami, chyba mechanik musiał zamienić przez przypadek... ta dolna i ta po prawej stronie. Pomyślałem, że może to było przyczyną ale niestety nie. Po ponownym montażu drgania wróciły. Czyli w moim przypadku jednak ta puszka filtra jest przyczyną... być może gumy, które zostały założone w warsztacie należą do innego samochodu i stąd się pojawiły. Postaram się teraz zakupić komplet nowych i zobaczę czy to rozwiąże problem. W twoim przypadku spróbuj mimo wszystko przejechać się z wymontowaną puszką filtra. Być może wszystko wygląda ok rzut oka ale warto spróbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ciekawie z ta puszka filtra. Tylko, że rozbieranie tego w Scenicu II jest masakryczne. Tam jest tak ciasno, że wszystko może przenosić drgania. Na razie nie robię. Gdzie się da korzystam z tempomatu, a zresztą to drga tylko w wąskim przedziale obrotów. Może kiedys jeszcze powalczę ale na razie dość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ja na chwilę obecną to zamówiłem w ASO komplet tych gumek (tłumików drgań) do puszki filtra. Mam nadzieję, że to rozwiąże problem bo mam wrażenie, że w serwisie założyli mi jakieś stare nie od mojego auta albo w ogóle jakieś inne. Zobaczymy. Jakby kogoś interesowało to każda z nich kosztuje 20 zł więc w sumie komplet wychodzi po 60 zł. Jeżeli chodzi o Megane bo nie wiem jak jest w Scenicu to wystarczy wyjąć akumulator, odłączyć kable od komputera, odkręcić ten plastik na którym mocujemy akumulator i następnie już cała puszka wychodzi (oczywiście po odkręceniu rury do turbiny).

 

Dodano: 31 maj 2013 - 23:11

niestety wymiana tych gum nic nie dała... już opadam z sił co robić? jedno jest pewne jak puszki nie ma to jest ok... po montażu puszki drgania powracają... nie mogę się przyzwyczaić do tych drgań, cały czas zwracam na nie uwagę... czy ktoś może ma jeszcze jakiś pomysł? ewentualnie jakieś namiary na specjalistę od Renówek z okolic Poznań, Wrocław, Kalisz, Konin? Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam podobny problem, który wystąpił po wymianie rozrządu. Ponowna wizyta w serwisie i diagnostyka poduszek, które okazały się dobre. Mechanik podrególował położenie silnika na łapach, trochę odpuściło, ale delikatne drżenie nadal występuje.

 

Po kilku tygodniach efekt ustąpił całkowicie. Widocznie silnik po całkowitym wcześniejszym dźwignięciu "uleżał" się z powrotem na poduszkach.

Edytowane przez Arion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam wszystkich kolegów. Pragnę kontynuować temat drżących pedałów w Renault megane 1.9 dci ponieważ nigdzie nie,mogę znaleźć odpowiedzi skąd się bierze ten problem. Dodam że wszystkie poduszki silnika wymienione, hamulce nowe, łożyska na amortyzatorach nowe gdyż zatarło się jedno, końcówki drążków kierowniczych nowe. Czy ktoś poradził sobie z tym problemem, proszę o pomoc bo już nawet w Renault nie wiedzą co się dzieje z tym autem. Dodam że w przyszły piątek będzie wymiana rozrządu na nowy komplet lecz nie bardzo mogę się dopatrzeć co rozrząd ma wspólnego z wibracjami pedałów, a filtr powietrza sprawdzony gumy na swoim miejscu, aż boje się myśleć czy to będzie dwumasa do wymiany :(

 

Dodano: 16 cze 2014 - 17:56

Tak jak myślałem , minęło kilka dni od mojego postu i odzewu jak nie było znikąd tak nie ma. Pozdrawiam wszystkich użytkowników Renault.... Ps ja już swoje sprzedaje mam dość tego francuskiego g...na . A mowili mówili mi nie kupuj francuza ale nie..... Wracam do VW tam jak coś się spi....li to przynajmniej wiadomo co to jest. Nara

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Arkadio22_85 zarejestrowałeś się na forum wczoraj o godzinie 1:28. I myślisz że wszyscy zaraz rzucą się na odpowiedź na Twoje pytania, jak nawet dokładnie nie masz opisanego auta? Może być problem z wtryskami lub 2 masą. Pewny jesteś tego przebiegu co masz podany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Proszę bardzo Panie Moderatorze teraz dokładnie opiszę swoje auto. Jest to Renault Megane II 1.9 DCI rejestracja w 2009 roku 131KM , skrzynia sześcio biegowy manual , auto anglik.To chyba tyle co do opisu mojego auta , przebieg jest na sto procent pewny gdyż kupiłem to auto z salonu Renault kiedy miało dwa i pól roku i przebiegu 34000 mil czyli 54400 km , a mieszkam , pracuję i użytkuję auto w UK , więc nie ma tu mowy o przekręceniu licznika.A dlaczego Moderator myśli ze może mieć to jakikolwiek związek z wtryskami ???? Auto odpala i jeździ bez żadnych problemów, nie szarpie ani nie skacze na obrotach i tak jak napisałem nawet w serwisie Renault nie wiedzą co z nim jest , a większość użytkowników sama nie jest wstanie określić co się dokładnie dzieje i już mnie przeraża to auto.A i jeszcze pragnę dodać że gdy auto stoi całą noc i rano odpalę je , wibracje do momentu zagrzania się auta są zdecydowanie mniejsze i powiedziałbym że akceptowalne.

 

Dodano: 30 cze 2014 - 23:16

Witam jeszcze raz wszystkich posiadaczy Renault, dziś oddałem auto do autoryzowanego serwisu Renault. Padło podejrzenie z ich strony na koło dwumasowe , lecz w ostatnią środę gdy wracałem z pracy zapaliła mi się kontrolka silnika i wyskoczył komunikat " check emission " czyli tłumacząc na Polski " sprawdź emisję spalin " i powiem że gdy to sie pojawiło poczułem lekką poprawę w jeździe auta i tak jakby pedały mniej drżały.... Jak na złość wczoraj podczas jazdy , czyli dzień przed oddaniem auta do serwisu wszystko zgasło i żadnych komunikatów, poleciłem im żeby sprawdzili na komputerze czy został jakiś błąd ale wszystko okaże się jutro.Pozdrawiam i będę informował na bierząco czy i kiedy , jeśli uda rozwiązać sie problem z drżeniem pedałów.

Edytowane przez arkadio22_85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witam ! Wiem, minęło sporo czasu od ostatniego wpisu, ale temat jakby nie zamknięty, problem nie rozwiązany?! Ja w swojej megane 1.9dci z podobnym zjawiskiem walczę od roku. Dwa tygodnie temu kazałem mechanikom wymienić dwumasę (regenerowana), wcześniej koło zamachowe, poduszki... Niestety pedały jak drgały tak drżą. Wyczytałem od Was jeszcze o tych gumach przy filtrze powietrza. Mam nadzieję, że to pomoże. Mechanicy już nie mogą na mnie patrzeć :) Podpowiem im jeszcze ten trop. Dam znać czy pomogło.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!