Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z odpalaniem


MaSter1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam pewien problem z moim autem.

Były mrozy po -20*C i auto paliło na dotyk.

A od 2 dni ma czasem problemy z zapalaniem.

 

Wracam do domu nic się nie dzieje, wstaję rano do pracy a auto nie chce odpalić.

Rozrusznik normalnie kręci ale nic nie chwyta.

Bywa tak że przyjdę za jakieś 2h i auto pali na dotyk.

 

Jest nowa kopułka, nowy palec, nowe kable WN, nowe świece.

 

I to mnie właśnie najbardziej dziwi że raz pali na dotyk a raz zero.

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Che, że co

Jest nowa kopułka, nowy palec, nowe kable WN, nowe świece.

A gdzie to kolega ma w 1,4/16V - jak zapisał w profilu :)

 

Proszę poprawić profil :!:

 

Zrobiło się cieplej i gdzieś coś nie styka. Proponował bym płyn kontaktowy i przelecieć nim wszystkie wtyczki, przy okazji przeczyścić czujnik położenia, wału jak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da się odpalić auto na pycha?

Odpali, ale prawdopodobnie za chwilę zgaśnie - takie są objawy padniętego czujnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w niedzielę miałem też taki problem.

Po 2h nagle go oświeciło i odpalił i chodził elegancko, za każdym razem palił już na dotyk, aż do dzisiaj.

A czy może to być wina cewki? że zawilgnie i nie daje iskry tak jak powinna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy może to być wina cewki? że zawilgnie i nie daje iskry tak jak powinna?

Raczej nie! Nawet jak jest zawilgocona, zwykle na 1. i 2. cylindrze, auto odpali. Z tym, że silnik jest mułowaty, nie wchodzi na obroty, tak jakby się zastanawiał czy ma się rozkręcić, czy może jednak nie. Dodatkowo jak się nagrzeje to silnik szarpie i ma taki dziwny głuchy dźwięk. Objawy padniętej świecy są podobne. Jak miałem zalaną 1 i 2 cewkę to właśnie miałem takie objawy. Z tym ze Ty masz "inny" zapłon.

U Ciebie może być problem z cewką, ale piszesz, że sprawdzałeś i masz iskrę na każdej świecy.

Zacznij od czujnika położenia wału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam.Podepnę się do tematu.Ja również mam problem z moja megi.Otóż wróciłem z 2tygodniowego urlopu i tu zonk.Cisza,ako puste,myśle że ze starości,mniejsza z tym,wiec na kable ale chyba dopiero po 10 razie odpaliła.Wcześniej już tez miałem problemy z odpaleniem,wymieniłem filtr paliwa,świece i nadal to samo.Czytałem o czujniku położenia walu,tyle ze nie bardzo wiem gdzie on się znajduje?No i jeszcze zostaje pompa paliwa,co myślicie czy to ona może byc powodem problemu z odpalaniem?pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!