Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

megane II kombi 2004r 1,9dci 88KW 120KM


psychol1983

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wczoraj wracając z pracy moja Megi straciła na mocy przy wyprzedzaniu do 3tys obrotów wszystko było OKI i nagle jak by jej dech odebrało ja mu w gaz a on nic przejechał na wolnych obrotach około 2 km i wróciło do normy i dziś w drodze do pracy znowu to samo przy około 3 tys koniec mocy...

rozpędza się normalnie jedzie bez problemu na każdym biegu ale przy 3tys następuje odcięcie....

Miał ktoś taki problem ??

Nie palą się żadne kontrolki żaden komunikat na komputerze spalanie takie jakie było średnio około 6 litrów....

Wymiana zaworu rok temu w serwisie wiec jest nowy

wymiana filtrów i oleju 10tys kilometrów temu rozrząd cała wymiana około 18tys kilometrów temu....

proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym kolego sprawdził szczelność układu turbiny, intercoller i przewody podciśnienia...Miałem tak samo w Astrze DTI, rwała asfalt do ok 3 tys, pompowało turbo, ale intercoller był dziurawy i puszczał powietrze.było czuś szarpnięcie i muła miała Asia......jeszcze zwróć uwagę czy jak przekroczysz te 3 tys. auto pierdnie na czarno??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie

wczoraj byłem na podpięciu kompa i nie wykazał żadnuśkiego błędu...

 

mechanik kazał mi pojechać i przekroczyć 3 tys. obrotów by sprawdzić czy sie powtórzy i jak wcześniej odciecie gazu, zerowa reakcja na pedał samochód zaczął hamować silnikiem zszedł do około 30km/h i taka predkośc mogłem utrzymać, po czym stanąłem wyłaczyłem właczyłem i jechal normalnie...

 

przy czym nie zapala sie żadna kontrolka i nie wyswietla się żaden komunikat na wyświetlaczu komputera.....

 

jestem umówiony jeszcze na diagnozę w czasie jazdy na piątek, zobaczymy co to bedzie...

 

ale może ktoś miał taki już przypadek.... ???

 

żadnych objawów ani nie kopci ani nie szarpie po prostu nic....

 

proszę o pomoc bo nie chciałbym by mechanik zaczął wymieniać wszystko po kolei co będzie trwało wieki i zrujnuje mój budżet... :mrgreen:

 

Forum to nie GG, zwracaj uwagę na pisownię. Poprawiłem błędy ortograficzne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówiłem i dlatego na jutro jestem umówiony na jazdę próbna z podłącznym kompem który niby ma pokazać gdzie leży błąd tzn według mechanika pokaże gdzie jest spadek mocy gdzie może występować nieszczelność

jutro się okaże i dam znać :-D

Pozdrawiam i dzięki za pomoc

 

[ Dodano: 2011-01-31, 12:24 ]

samochód wrócił od mojego fachowego mechanika i działa jak dawniej wróciło życie w moją MEGI a co było ?? - okazało się że był zapchany układ doładowania wystarczyło przeczyścić i kłopot znikł :mrgreen:

Pozdrawiam i dzięki za pomoc :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!