Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zakup megane cabrio - prośba o ocenę


jacekok

Rekomendowane odpowiedzi

Strasznie słabe zdjęcia nic na nich nie widać. Spasowanie błotnika lewego z maską mówiąc delikatnie mocno zastanawiające. Jak byś chciał jestem w Lublinie często(nawet jutro) mogę ją obejrzeć. Jak coś PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Bardzo ładna i zgrabna, w sumie pierwszy raz widzę takie cacko.

Moje uwagi i spostrzeżenia; gość mądrze i podchwytliwie pisze, udokumentowany w Szwajcarii przegląd 117 000km, przegląd i OC ważne do października 2011, więc sprowadził w październiku 2010 i tu pytanie, żeby stała, nie jeździ? Nie widzę tej nawigacji i trzeba sprawdzić, czy joystic pod kierownicą współdziała z radiem, tu błędnie piszą, że kierownica jest wielofunkcyjna. Przy wersjach cabrio, to tapicerka powinna być raczej skórzana, ale da się jeździć.

Teraz zdjęcia: jakbym nie obrabiał powiększeń, wydaje się, że maska źle zgrana z błotnikiem nad lewym reflektorem, bądź ta uszczelka się podwinęła bo w jednym kąciku widać ją, nie ma jednak zdjęcia żeby dokładniej opisać. Gałka biegów wytarta na więcej kilosków, ale może to być złudzenie optyczne zdjęcia. Silnik normalka, zakurzony, jednak widać na pierwszy rzut, że przewód powietrza do wymiany, naleciałości rdzawe na prawej poduszce, lewa chyba nowa, wygłuszenia - izolacji ściany grodziowej zniszczone, chyba nowiutki lejek do spryskiwaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze, nawet nie zwróciłem na to uwagi, ze zdjęć nie jest tak tragicznie w sumie, auto już 12-letnie, ciekawe tylko jak pod względem technicznym to wygląda, z chęcią sam bym ją obejrzał ale w moim przypadku to 400km w jedną stronę, będę jutro dzwonił do gościa i próbował się jakoś dogadać. Dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tu nic niepokojącego nie widzę. Trochę fotel pasażera sfatygowany (oparcie) ale to może złudzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co opisałem to nie jest tragedia, to normalne ślady użytkowania, według mnie warta świeczki, Zapomniałem dodać, że na prawym słupku u dołu widać naklejkę, jest to raczej naklejka znamionowa, czyli raczej auto nie było bite, a jeżeli tak to raczej delikatnie. Ja jestem za, rzadko takie rarytasy, ale obejrzeć trzeba. trzeba również sprawdzić, czy nie przycina się ten dach, różnie bywa.

Zadzwoń oraz napisz do łysego (post za Twoim pierwszym), on zaoferował się dla ciebie sprawdzić to auto, jak odpisze, że warto obejrzeć, to dopiero pojedziesz.

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozmawiałem przed chwilą z właścicielem i powiem Wam szczerze że z gadki bardzo w porządku człowiek, niczego nie ukrywał, nawet tego że tapicerka ma jakieś delikatne przetarcia czy wypalone dziurki po papierosie, hamulce niedawno wymieniane, amortyzatory w porządku, rozrząd ponoć wymieniany przy 108 tys., naprawione podgrzewanie lusterek i pompka spryskiwacza. Niedługo ma mi przesłać więcej zdjęć całego samochodu. Mam tylko nadzieje że nie podkupią mi go ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z kolegą Łysym już rozmawiałem, spokojnie ;-) teraz pozostaje mi czekać do poniedziałku, dziś miał potencjalnych nabywców na cabrio ale za dużo chcieli żeby zszedł im z ceny, się okaże co i jak i jak mi się uda to we wtorek chyba jadę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacek napisz koniecznie jak będziesz ją oglądał bo sam jestem ciekawy w jakim ona stanie jest. ;-) Koleszka przez tel wydawał się konkretny i nie owijał w bawełne. Może warto będzie pojechac taki kawałek drogi. Szkoda, że mnie się dzisiaj nie udało jej obejrzeć :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściciel bardzo konkretny, rozmawiałem z nim dobry kawałek czasu i dowiedziałem się że rozrząd był wymieniany, klocki i tarcze z przodu także, olej jakieś 10 tys temu był wymieniany (10W40) amortyzatory ok, dostałem więcej zdjęć na maila, fotel kierowcy jest troche rozdarty ale to mały problem. A tak w ogóle to narobiłeś mi trochę zamieszania ale to dobrze, trzeba będzie pożądnie się zastanowić co kupić ;-) dzięki wielkie za wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po rozmowie z właścicielem byłem naprawdę pozytywnie zaskoczony, przedstawił mi wszystko wszystko co i jak wygląda, robiona w serwisie, autem jeździła jego żona głównie na zakupy i do pracy także z przebiegiem wszystko może się zgadzać. Jutro mam dostać odpowiedź czy zainteresowani ludzie ją kupią czy też nie. Ogólnie rzecz biorąc już się zdecydowałem na nią, ma trochę rozdarty fotel kierowcy ale już wiem z jakich przyczyn także nie ma tragedii :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!