Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zamiana na opla astre II


marcinsid88

Rekomendowane odpowiedzi

robercik, lepiej jeździć mułem , niż wpier..alać ciągle kasę w auto i nie mając przyjemności z jazdy , bo tu coś stuka - wymienisz, wymienisz jedno - stuka następne , ciągle ku.. coś, tu biegi do dupy wchodzą, tu wspomaganie ciężko chodzi, tu coś piszczy .. tu coś, tam coś... Jeden wielki NIEWYPAŁ to megane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Meganka Ci się nie trafiła :roll:

Koniec końców, żeby nie wyszło, że "zamienił stryjek siekierkę na kijek" <szukaj>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diesle Opla nie grzeszą ani mocą ani ekonomią a na pewno nie kulturą pracy. Sam mocno zastanawiałem się nad 2.2 DTI bo takową Vectre też miałem na oku, ale w końcu dobrze się stało że kupiłem benzyne. Moc taka sama a motor dużo ciekawszy od DTI. Ja na Twoim miejscu szukałbym benzyny z sekwencją minimum 1.8 a najlepiej 2.0. Przy 130KM to auto na prawdę daje radę. Co do wnętrzna smutne, mocno plastikowe i kwadratowe. Jak dla mnie dużo mniej miejsca niż w Megane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed megi miałem astre II kombi z silnikiem 1,4 16V. Dało się tym jeździć nawet dosyć dynamicznie tylko trzeba było go na obrotach trzymać, przez cały okres użytkowania żadnych problemów nie było. Miałem autko od nowości przez 6,5 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robercik, lepiej jeździć mułem , niż wpier..alać ciągle kasę w auto i nie mając przyjemności z jazdy , bo tu coś stuka - wymienisz, wymienisz jedno - stuka następne , ciągle ku.. coś, tu biegi do dupy wchodzą, tu wspomaganie ciężko chodzi, tu coś piszczy .. tu coś, tam coś... Jeden wielki NIEWYPAŁ to megane

 

Kup sobie golfa <szukaj>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do diesla to jedyny silnik jaki moge polecić to 1.7

 

A ja wręcz przeciwnie. Jest to silnik Isuzu, który do najlepszych konstrukcji nie należy. Montowali też je w Civicu VII Gen - koledze poszła głowica w tym silniku a auto nie zajeżdżone itp. Ogólnie też nie jest mistrzem dynamiki bo miałem okazję nim jechać więc jak już to celowałbym w coś innego.

 

A autor temat nie myślał o czymś z silnikiem TDI? <szukaj>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega ma Astre II 2002 2.0 Dti 101 KM. Jeździ już nią około 5 lat i nie narzeka, wymienia tylko eksploatacyjne rzeczy. Poza tym w tym silniku jest łańcuch rozrządu więc wymiana raczej nie grozi. Ja sam jeżdziłem nią pare razy i uważm że jest ciszej niż w moim Scenicu 1.9 dci. Jeździliśmy nią w trasie we czwórkę i bez problemu ciągnęła do przodu.

Myślę że to tylko kwestia znalezienia odpowiednio zadbanego egzemplarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako przedstawiciel handlowy przez pewien czas uzytkowałem Astry II pierwszą miałem jako auto tymczasowe przez miesiąc ( czekałem na focusa) benzynowy silnik 1,4 16 V wersja kombi. Auto bardzo mi sie podobało tyle ze miało jakies takie dziwne zawieszenie bujało sie nie na boki tylko wzdłuznie , strasznie mnie to wkurzało. Miał dwie wady mół oraz to zawieszenie, poza tym bez awaryjny i bardzo przyjemny samochód, póżniej dostałem diesla 1,7 nówka salon co to był za sh...t. Moc jak w focu ( 88 kM) w focusie 90 . Ale te dwa silniki tylko na papierze wygladały podobnie, silnik opla kupa kupa i jeszcze raz kupa. Wcale nie jechał do przodu, żarł tyle samo oleju co paliwa. Po 5 tyś zapaliła się kontrolka oleju pojechalem na serwis powiedzieli ze tak ma być dolali ile trzebai w trasę, 10 tyś znów kontrolka, to samo 15 tys to samo. Ciecia w firmie mnie wywalili a auto zostało u kumpla którego czasem spotykam, dalej przeklina to auto. JAk dla mnie Astra II tylko z benzynowym silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!