Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

CB - zakłócenia


mlopus1

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem test zaproponowany przez jednego z kolegów - odłączyem antene, rozkręciłem radio i posluchałem. A w zasadzie nic nie posluchałem bo była cisza, niezależnie od obrotów. Przy kręceniu kierownicą słychać jak sieje wspomaganie, ale wystarczy lekko skręcić redukcją i jest znowu cichutko.Znaczy się zbiera antena. Jak ją zabezpieczyć, co można zrobić żeby nie zbierała zakłóceń? Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspomaganie sieje tylko praktycznie na postoju, w czasie jazdy nie usłyszysz. Co do anteny to już ktoś pisał o porządnym przewodzie antenowym. Jeśli dwa lata temu w tym samym samochodzie nie było zakłóceń to znaczy, że albo coś z radiem albo z anteną. Moim zdaniem wtryski, alternator czy klima siały by od początku.

 

Następnym krokiem do sprawdzenia i jednoczeńsnie najtańszym jest wymiana przewodu anteny. Ma dwa lata więc izolacja mogła popękać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, U mnie w scenicu III też nie jest dobrze. Mam radio prezydenta hary III i antenę też prezydenta tylko nie pamiętam którą (krótką). Ten zestaw zaliczył i zalicza już kila różnych samochodów i tylko w reni jest problem. Powyżej ASC słychać "jak silnik wchodzi na obroty" Koledzy którzy profesjonalnie zajmują się CB mówili że z renówkami tak jest że jakiś element elektryczny jest źle lub wcale "nie ekranowany" Jest tylko pytanie który. Podobno pomaga przykręcenie anteny do karoserii. Będę oczekiwał na rozwiązania. Pozdarwiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam antenę w dziurze (Megane III 1.5dci). I nie było róznicy czy na magnesie czy nie. Zasilanie poprowadzone od akumulatora. Nadal przydźwięk był.

Dołożenie filtra Alcatela na zasilaniu rozwiązało problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam

Ogrzeje temat.Mam to samo w Scenicu II 1,9 dci z 2007.Radio Uniden pro 520 + sirio turbo 2000 na magnesie(było Sirio Mini Snake 27).Sieją wtryski i wspomaganie kierownicy w krańcowych położeniach.Wszystko wchodzi po antenie.O ile wspomaganie da się przeżyć to wtryski mnie dobijają.Trzeba mocno podkręcić squelch ( około 12 - 13) ale i tak jak otwiera słabszy sygnał to słychać warkot wtrysków.Noga z gazu i błoga cisza,czysty odbór.Żadne kombinacje typu osobnych zasilań itp. nic nie dają.Szkoda czasu.Zmiana radia na Jonnego II,Harego III,Alana 42 też nic nie dała.Zresztą nie trzeba zakładać radia,wystarczy stanąć obok drugiego samochodu i włączyć radyjko.Zastanawiam się nad zmianą radia z dobrymi filtrami ANL/NB.Między innymi może na Lafayette Zeus Pro,Yosan Turbo lub Cobrę 29.Może koledzy coś doradzą.Kolega Liso zdaje się testował może coś podpowie...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Wszystko wchodzi po antenie

Właśnie mam w Lagunie podobny problem bo antena łapie zakłócenia od pompki paliwa. Nie wiem czy w sytuacji gdy to antena zbiera zakłócenia wymiana radia coś pomorze. Czy założenia kondensatora na pompce coś pomorze? Mój zestaw: antena Yosan 1.6m na stałe + President Teddy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam YOSAN-a 120 PRO w sceniolu 1,5 dCi z 2007 roku i antene SIRIO TURBO 800. Zero zakłóceń od auta zarówno po zasilaniu (podłączone równolegle pod zasilanie gniazda zapalniczki) jak i z anteny. Dodatkowo szklany dach i miejsca na magnes malutko na tym kawałku blachy, a jednak daje radę i to dobrze.

Za niedługo będę takie samo radio budował na sceniolu syna, jak sobie magnes zakupi pod antenę SIRIO TURBO 1000, taki zestaw po sceniolu starszym pozostał. Tam jest silnik 1,9 dCi ale z 2004 roku. Zobaczymy jak tam to będzie działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MB17poczytaj...długi temat ale z niego dowiesz się jak pokonać Twoją pompkę;) http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic613795-0.html

Teddy też zbiera wszystko...nawet jak jest zamontowany w sąsiednim samochodzie...sprawdzałem :D

Edytowane przez dwg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gojgien w Reno Kango z 1.5 dci ubot 520 i alan 42 ręczniak na Lemie około 1 metra na stałe na tylnych drzwiach śmiga aż miło,w maździe 3 z dieslem 1,6 Ubot 510 też spoko,w oplu astrze F z dieslem 1,7 Isuzu też nie ma problemu tylko Renia się mu nie podoba...Wiem wiem najlepiej zmienić auto ;)))Zastanawiam się nad czymś takim http://konektor5000.pl/index.php?p447,yosan-jm-3031-jm3031-turbo-black-tuning-konektor lub Cobrą 29 LTD Classic (tylko to już prawie szafa) :D Tak dla przykładu

MB17nie kupuj w ciemno.Szkoda kasy.Zrób tak jak ja to robię czyli metodą prób i błędów.Nie musisz przekładać radia.Wystarczy że staniesz obok samochodu z takim radyjkiem nawet nie odpalając go włącz radio skręć SQ na min i RF na maxa i posłuchaj.Będziesz wiedział wszystko.Harry III nie wygrał niestety z moimi wtryskami B)Robiłem ostatnio ponad 600 km Peugeotem Partnerem z teddym i jak dla mnie to na trasie ASC za dużo wycina a w miastach typu Radom Kielce daje w du... brak Rfgeina

Edytowane przez dwg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!