Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o ocene,zakup scenica I , 1.6 2000r


tragedia7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy na forum,za bardzo nie mam pojęcia o tych autkach,ale bardzo mi się podobają i mnie interesują,mam zamiar kupić scenica I, proszę o ocenienie fachowym okiem tych autek i podpowiedzenia czegokolwiek na ich temat,jestem zielony w temacie renault więc pomóżcie , na weekend planuje wyjazd do radomia i chce pooglądać i kupić takie autko które będzie godne uwagi,

 

1. Scenic nr 1 z Climatronikiem

 

2.Scenic nr 2 z manualną klimą

 

 

Ps.jeśli wiecie gdzie jest dobry warsztat w radomiu w celu sprawdzenia auta to proszę o wiadomość, z góry dzięki wszystkim fachowcom za odpowiedź w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na szybko:

1. Czarna kierownica z poduszką nie występowała w takim wyposażeniu. Być może jest z wersji RX4, Mer Du Nord lub Kangoo. Z tyłu w bagażniku nie ma klapki schowka po lewej stronie. Sądząc po fotelu kierowcy przebieg może być prawdziwy.

 

2. Ładniejszy, widzę tylko małą wgniotkę na tylnej klapie. Chyba troszkę picowany do sprzedaży. Uchylna szyba - jak dla mnie fajny, przydatny bajer.

 

Scenic, krótko pisząc, jak trafisz ładną sztukę, to będziesz zadowolony z auta. Tyle na szybko, może ktoś wypatrzy więcej szczegółów <szukaj>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie spasowania zwróccie uwagę na drzwi pasażera przód, zdjęcie 4. Troszkę nierówna szpara w środkowej części drzwi przy błotniku pod szybą. Porównując drugi profil jest mała różnica. Dodatkowo nie ma zdjęc silnika, szkoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam trochę cienki komputer, (użyczony grzecznościowo), więc do tego co napisali poprzednicy: