Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Niefabryczne audio a gwarancja - jak sobie


Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

zamówiłem sobie megankę III, bez radia (dopłacać 1600PLN do jakości dźwięku rodem z boomboxa to kiepski biznes ;-)). Myślę nad wstawieniem jakiegoś audio we własnym zakresie, ale z informacji, jakie uzyskałem w ASO de facto wszystkie modyfikacje, dodanie radia itp. powinny być robione właśnie w autoryzowanych serwisach, bo w razie problemów technicznych mogą być kłopoty z gwarancją, ot, taka polityka RP. Można niby założyć w ASO jakiś prosty zestaw, ale np. z wytłumieniem drzwi matami może być już problem... Mam więc do Was pytanie, jak sobie poradziliście z tym tematem? Słuchacie "byle czego" byleby tylko grało i czekacie do końca gwarancji, czy może nie przejmowaliście się stanowiskiem RP i za to macie teraz u siebie ładnie grające zestawy?

 

Aaa, i jeszcze pytanko do posiadaczy niefirmowych radyjek - czy używa ktoś z Was pełnej kieszeni na radio, co pozwala na wyciągniecie go i zabranie do domu?

 

--

Pozdrawiam,

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to takie proste. W Megance panel radia nie jest prostokątny i jest wkomponowany w deskę rozdzielczą. Nie wątpię, że "bebechy" radia są w standardowej, prostokątnej obudowie, ale nawet jak wsadzisz w zatokę inne radio niż firmowe to nie będzie ono pasowało do otworu w desce rozdzielczej i będziesz musiał coś ciąć.

 

Czy to aby nie przeżytek wyciągać całe radio? Prawde mówiąc jak bym był złodziejem to nawet bym na to nie wpadł że mogłeś wyjąć oryginalne zabudowane radio i zastąpić je innym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...ale nawet jak wsadzisz w zatokę inne radio niż firmowe to nie będzie ono pasowało do otworu w desce rozdzielczej i będziesz musiał coś ciąć.

Wg tego, co mówili mi w dwóch salonach nie ma najmniejszego problemu w założeniu niefirmowego radyjka, byleby tylko miało wymiary zgodne z DIN1. Ponoć wystarczy wymienić maskownicę na desce rozdzielczej i już...

Czy to aby nie przeżytek wyciągać całe radio?

Auto parkuję pod blokiem, już kilka razy widywałem rano inne samochody bez szyb, wiadomo z jakiego powodu...

Prawde mówiąc jak bym był złodziejem to nawet bym na to nie wpadł że mogłeś wyjąć oryginalne zabudowane radio i zastąpić je innym

Nikt normalny w ogóle by nie pomyślał, bo coś komuś kraść :-/ ale niestety złodziejstwo było, jest i będzie... Oczywiście, jest autocasco, ale to nie rozwiązuje problemu...

--

Pozdrawiam Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie montowałem CA - ale w oparciu o fabryczne radio - miałem w standardzie wyposażenia i tego akurat nie chciałem wymieniać. Co do gwarancji to formalnie raczej ciężko jest uzyskać potwierdzenie zgody na montaż - chociaż ktoś tutaj wspominał, że wydębił takie coś od dealera jak ten nie chciał mu wykonać modyfikacji CA. U dealera największy problem mają zazwyczaj z wyciszeniem drzwi <szukaj>

Chociaż jak ty u siebie nie masz radia, to i tak będziesz robił całą instalację od zera i jedyny punkt styku (poza mechanicznym) to będzie podłączenie zasilania do radia i pewnie wzmacniacza, wiec tutaj nie powinno być problemów.

A tak naprawdę to wszystko zależy od serwisu i jego "widzimisię" - ale raczej nie będą robić problemów jak Ci padnie np. podnośnik do szyb to nie zwalą tego na CA.

 

Wiem że Jaszpol (w Łodzi) robi modyfikacje CA i wtedy na pewno gwarancji nie stracisz - bo to dealer <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!