Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1,9 DTI 98KM problem złożony


rav00000

Rekomendowane odpowiedzi

Auto ma problem z odpalaniem po dłuższym postoju w zimne dni, odpala za 2-3cim razem.

Dodatkowo podczas jazdy na niskich obrotach sobie poszarpuje. Na przykład ciężko jest jechać na 4-tym biegu 40-50km/h bo wtedy sobie lubi szarpać (brak elastyczności).

Po podłączeniu KTSa wyskakuje tylko błąd prędkości obrotowej .

Mechanik podejrzewa uszkodzenia czujnika na wale lub na wałku.

Może miał ktoś podobne objawy?

Ja obstawiam czujnik na wale (problemy z rozruchem - jednak jak ciepło pali idealnie)

Dodam że świece żarowe grzeją wszystkie, przekaźnik świec żarowych sprawny 100%, kąt wtrysku ustawiony, paliwo nie cofa się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam podobne objawy i już też mnie to denerwuje...

wtryski mam zregenerowane

filtry powymieniane

zbiornik paliwa wyczyszczony i dodałem do 20 litrów ON denaturatu

 

może jest uszkodzone ssanie bo rano jak odpalę po chwili kręcenia to ma obroty 500 wiec niskie dosyć i wogole nie równo pracuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

póki co odpala ładnie, wymieniony czujnik położenia wału (po wymianie nadal nie chciała odpalać) oraz zawór na pompie wtryskowej (odpala za pierwszym razem póki co )

 

[ Dodano: 2011-03-07, 22:52 ]

znowu lipa -5st i odpala za 2-gim razem :P chyba pompę trzeba sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc u mnie chyba kłopoty zniknęły ( oby nie zapeszyć)

 

zniknęło szarpanie,gaśniecie, mulenie etc

 

powodem było to że zmieniłem filt paliwa (całą obudowe tego purfluksa ) i wstawiłęm taki na wężyku filtr filtrona i skęciłem.

 

Już było lepiej ale nadal nie tak (falowal i dziwnie nierowno pracował)

i odkręciłem pompę w zbiorniku - okazalo się że była rozsypana (nie pokazywała poziomu paliwa)

 

kupiłem ze szrotu od benzyny i przrobilem plywak i weze

skręciłem bardzo mocno ta nakrętkę na pompie bo wcześniej był luz i teraz chyba est wszystko miodzio.....

pojezdzilem troche (bo mam w zbiorniku ze 3 litry) I CHODZIŁ LADNIE NORMALNIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam wszystkich i proszę o pomoć nie mam już siły na moją megane 1,9 dti. Otóz jest tak po postoju wystarczy 3-4 godziny odpala za 3-4 razem tak samo rano, wogóle kręci jakby nie było paliwa żadnych chęci na odpalenie żadnego dymu z tyłu jak to bywa nieraz jak opalają diesla. Ale jak już odpali po czwartym kręceniu chodzi równiótko żadne dymu z tyłu, tak jakby nie dawała paliwa przy kręcniu. I jeszcze pytanko czy diesel ma w zbiorniku pompę paliwa i czy to by mogła być przyczyna takiego odpalania- tak stwierdził jeden koleś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!