Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

złośliwie porysowany samochód


hasel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanownych Forumowiczów,

Auto od niedzieli stało w garażu podziemnym. W niedzielę na bank było wszystko OK, a dzisiaj przed wyjazdem zobaczyłem, że zostało przez kogoś złośliwie porysowane na przednim nadkolu, w okolicach wlewu paliwa i na tylnym zderzaku. W sumie na trzech elementach... Rysy są na szczęście bardzo cienkie, mają długość ok 20-25cm każda, ale niestety na mniej więcej na 10 cm długości są aż do podkładu. Na bank wiem, kto mógł to zrobić, ale za rękę nie złapałem... Po południu zajrzałem do firmy zajmującej się car detailingiem: http://www.car-spa.pl/ Gość powiedział, że powierzchowne zarysowanie są w stanie usunąć bez śladu. Z tego co mówił, polegać by to miało na miejscowym podgrzaniu lakieru i spolerowaniu. Prawdodpobnie chodziło mu zatem o roztopienie warstwy lakieru bezbarwnego i wypełnienie nim rys, koszt 100-150 zł. Co do głębszych miejsc, to ponoć niewiele da się zrobić. Zderzaka praktycznie w ogóle by nie ruszali, bo to plastik i byłby problem z podgrzaniem. Firma zajmuje się głównie detailingiem, więc starałem się znaleźć coś innego i znalazłem -plus.pl/lakierowanie_spot/"]http://[ciach]-plus.pl/lakierowanie_spot/ Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym względzie? Da się usunąć rysy, by nic nie było widać? Jakoś nie chce mi się wierzyć... W pastę lekkościerną nie chciałbym się bawić. Szukam czegoś w okolicy Warszawy. A może od razu uderzać w malowanie? W końcu po coś się płaci to ubezpiecznie. W grę wchodzi też kwestia gwarancji na lakier. Podjadę w wolnej chwili do ASO, ale coś czuję, że ich rada będzie: malować

Auto nie ma jeszcze nawet roku, więc rozumiecie...

 

ps. zdaję sobie sprawę, że podobne wątki już były, ale prośba do moderatora o wyrozumiałość, czytałem je, ale nie było jednoznacznej odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o firmę SmartPlus ja korzystałem z ich usług ponieważ facet na parkingu uderzył drzwiami w moje też niespełna roczne auto :evil: miałem wgniecenie bez uszkodzenia lakieru o regularnym kształcie więc zrobili bez śladu (trochę tylko pod światło widać miejsce w którym było wgniecenie) i tu jestem w pełni usatysfakcjonowany <ok> co do likwidacji rys to miałem obcierkę parkingową na drzwiach zaproponowali mi malowanie nie tylko drzwi z obcierką ale i sąsiednich elementów żeby jak to się wyrazili "złapać kolor" wiec nie skorzystałem :(

zakład to SmartPlus w Jabłonnej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym poczekał, może sie myle, ale....ten lakier tak ma :-( , pisałem już o zarysowaniach, wczoraj doszły następne ślady, jakby ktoś przetarł przez drzwi reklmówka ( w pół łydki) i znów ślady, żonka przetarła kurtką (zwykły materiał) jakiś brudek i też ślad - p...na ekologia :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lakierowanie elementu/ -ów może spowodować dodatkowy spadek wartości przy ewentualnej odsprzedaży, jeśli nabywca sprawdzi lakier miernikiem, chyba, że chodzi tylko o plastiki, wtedy nie da rady zmierzyć.

Skoro rysy nie są głębokie to polerowanie może dać naprawdę dobry efekt, przy użyciu samej tylko pasty można zlikwidować wiele rys, które 'na oko 'wydają się' nie do usunięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten lakier tak ma :-( , pisałem już o zarysowaniach, wczoraj doszły następne ślady, jakby ktoś przetarł przez drzwi reklmówka ( w pół łydki) i znów ślady, żonka przetarła kurtką (zwykły materiał)

Wiem, że teraz są delikatne lakiery, ale przetarcie kurtką czy reklamówką, to nie to samo co pojechanie czymś ostrym jak u mnie...

lakierowanie elementu/ -ów może spowodować dodatkowy spadek wartości przy ewentualnej odsprzedaży, jeśli nabywca sprawdzi lakier miernikiem

Niech sobie mierzy. Jak lakierowanie, to tylko w ASO z ubezpieczenia. ASO ma historię auta, którą nabywca będzie mógł sprawdzić. Można zostawić sobie zdjęcia na wszelki wypadek, by pokazać, że chodziło o estetykę, a nie o coś grubszego.

Zresztą, nie po to kupowałem nowy samochód, aby go zaraz sprzedawać. Za te kilka lat i tak nie będzie wiele warty, jak wszystkie auta renault <ok> Chyba, że postrzeganie marki się zmieni.

Skoro rysy nie są głębokie to polerowanie może dać naprawdę dobry efekt, przy użyciu samej tylko pasty można zlikwidować wiele rys, które 'na oko 'wydają się' nie do usunięcia

Jak miałem stary samochód, to polerowałem do woli. Tu jednak chodzi o nówkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!