Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o opinię Renault Scenic 1,5 dCi 101KM 2004r.


Janusz2903

Rekomendowane odpowiedzi

podgrzewana szyba w scenikach była niezmiernie rzadką opcją.

w każdym jest za to opcja szybkiego odszraniania - włączają się elektryczne grzałki i zwiększa się nadmuch na szybę. włącza się klima. rzadko tego używam

37031248.jpg

11855617.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skąd te domysły?? owszem - lewy przód nie bardzo ze sobą pasuje, ale innych rzeczy ja się nie dopatrzyłem.

a szyba wymieniona?? tego raczej nie można stwierdzić patrząc na tak liche fotki. a nawet jakby była wymieniona, to też o niczym jeszcze nie świadczy. ja swoją też zmieniłem, gdyż miała malutkiego pajączka. a na dowód, że to ja zmieniłem (a nie poprzednik) zatrzymałem fragment szyby i potrzebne dokumenty.

2c7c6c8b8a01690bb698aa5cb1088a83-1765930.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc trafiłem na kolejnego Scenica. Pojechałem go i obejrzałem. Sprzedawca przyznał się bez bicia, że auto po wypadku i pokazał co było wymieniane. Jak dla mnie reszta OK. Jako, że nie znam się za bardzo na Scenicach proszę Was o ocenę tego autka:

http://otomoto.pl/renault-scenic-1-5-dci-C18278299.html Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oprócz tego że:

- prawy tylny narożnik ma inny odcień z prawym tylnym błotnikiem

- po lewej jakieś za duże szpary są w drzwiach

nie zauważyłem nic innego.

ale powyższe też może być efektem złego ustawienia aparatu

 

P.S. jak bardzo było bite?? ja uważam, że uszkodzony silnik zawsze można zrobić i będzie jak nówka. ale naprawiana blacha nigdy nie będzie mieć długiej trwałości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiony był lewy przód (zderzak, błotnik) i część lewych drzwi kierowcy. Naprawiony był po przyjechaniu do Polski. Dodam jeszcze, że sprzedający nie boi się jechać do przeróżnych serwisów (ASO itp.), więc sądzę, że nic więcej przy tym aucie nie było kombinowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze mówisz, bo jak ma jakieś układy to mu mogą wszystko powiedzieć co on zechce. Zastanawiam się nad pojechaniem do ASO. Jest ktoś w stanie mi powiedzieć ile kosztuje podpięcie pod kompa i sprawdzenie silnika, blacharki, zawieszenia itp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie przegląd kosztuje 250 PLN, ale jak chcesz go robić to z rób z daleka od nabliższego ASO i trzymaj cały czas gościa na oku, bo nóż-widelec zniknie na 30 sekund by dać w łapę mechanikowi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już sam zaznaczyłeś, był bity, ale chyba po obu stronach, bo bardzo nie symetryczne te szpary błotników z drzwiami tylnymi. Weź ze sobą dodatkowo jakiegoś właściciela Scenica, sprawdźcie działania kontrolek, w tym także od poduszek i kurtyn. Robione boki, więc chyba kurtyny powinny być wymienione. pooglądaj dokładnie miejsca airbagów oraz napinacze pasów bezpieczeństwa, czy kostki podłączone. Gość nie pokazał wskaźników. Kiedyś byłem świadkiem, załączono wskaźniki i kolega odpinał po kolei kostki od napinaczy foteli, kontrolki nie świeciły. Okazało się, że gość coś pokombinował. Jednak nie znam się na tym i nie wiem czy to prawidłowość, czy tylko był to blef przy kupnie auta, a i był to Polo a nie Scenic, więc ... zapytaj fachowców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pawelolsztyn

kontrolki od oleju, aku., poduszek itd. winny wylaczac sie przy odpalaniu nie jednoczesnie ( tzn. po kolei w bardzo krotkich odstepach czasu). jezeli zgasna dwie-trzy jednoczesnie to znaczy , ze gosc podpial "na krotko".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada ładnie, ale:

1. Kratka w przednim zderzaku chyba nie z tego rocznika i wersji-powinna być bez chromowanej listwy (takie z chromami ostatnio pojawiły się na alledrogo w kompletach). Przy takiej kratce w zderzaku były o ile dobrze pamiętam już inne kratki górne w zderzaku.

2. Uszczelka drzwi kierowcy niedopasowana na słupku.

3. Coś nie za bardzo z dźwignią zamiany biegów-tabliczka ze schematem biegów powinna być srebrna, mi od kilku lat nie udało się zrobić jej krzywdy od 4 lata często uderzając w nią obrączką.

4. Wycieraczka kierowcy w pozycji grożącej zahaczaniem o słupek, chyba ze wycieraczki zatrzymane za wysoko to prawa stuka o maskę. Ktoś cos niedokładnie zakładał moim zdaniem szczególnie że na szybie sa znaczniki pozycji.

 

Jak dla mnie aż za ładny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!