Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem Z Obrotami Po Uruchomieniu 1,6 8V


djpablo211

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Od 3 dni mam problem z moją meganką po uruchomieniu bez wciskania gazu są takie objawy jak na filmiku nagranym przeze mnie, dzieje się to na zimnym jak i na ciepłym silniku, jedynym wyjątkiem jest jak zgaszę samochód i do 5 minut go odpalę to zaskakuje od razu. Zapala również w miarę szybko jak wcisnę pedał gazu, ale to nie oto przecież chodzi. Samochód pracuje po przegazowaniu normalnie nie szarpie silnikiem nie gaśnie jest wszystko ok, na biegu jałowym też równiutko chodzi tylko to odpalanie :/.

 

Wymieniłem świece NGK jutro będę miał nowe przewody ale co dalej? filtr powietrza wymieniony dajcie jakieś pomysły gdzie szukać bo już ręce opadają.

 

Na filmiku widać jak odpalam samochód bez wciskania gazu dopiero w 20s filmiku dodałem gaz i obroty wpadły na 900 tak jak powinny i tak jest cały czas. Silnik był zagrzany zostawiłem go tylko na jakies 20 minut pod blokiem.

 

Silniczek oczywiście na samej benzynie.

 

 

Dzięki za pomoc i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdziłeś przepustnicę.Wymyj ją dokładnie w nitro zdemontuj silniczek krokowy i również dokładnie go umyj w nitro gdyby stożek nie chciał się domyć wyczyść go delikatnie papierem wodnym np.800.poskładaj uruchom silnik następnie zgaś odłącz aku na około 10 min i sprawdz ponownie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź jutro albo najpóźniej w piątek się tym zajmę, jak tylko zrobię to co napisałeś to dam odpowiedź czy pomogło. Jeszcze raz dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki poziom oleju.?? Między prędkościomierzem a wskaźnikiem poziomu benzyny w baku jest wskaźnik temperatury cieczy w układzie chłodzenia i wyraźnie widać na filmiku że ta temperatura jest bardzo wysoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest wskaźnik poziomu oleju i tak ma być. Przy uruchomieniu silnika wskazówka temp. leci w górę. I m wyżej tym więcej oleju jest. Po chyba 30 sek lub przejechaniu 500 m, lub rozpędzeniu auta powyżej 20 km/h wskazówka spada i pokazuje temp. silnika.

Też obstawiam że masz zabrudzony układ przepustnica/silniczek krokowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A więc tak po godzinie walki z meganką udało mi się wszystko powykręcać dokładnie wyczyścić ( stożek od wolnych obrotów był cały w czarnym osadzie), ale... trochę się poprawiło ale nie do końca

Teraz nie dodawałem gazu przy uruchamianiu.

Dajcie jeszcze jakieś propozycję co to może być dodam że teraz czasami zapali w miarę normalnie po dłuższym postoju ale nie jest to reguła. :/

Wymieniony silniczek krokowy, świece przewody filtr paliwa. Chyba już wszystko ale poradzono mi jeszcze sprawdzić ciśnienie paliwa za filtrem.

ale czy to coś zmieni jeżeli np. przekręcę kluczyk parę razy to ciśnienie powinno być maksymalne i powinien zapalić bez problemu, przynajmniej tak mi się wydaje.

Tym bardziej że jak odpalam samochód to wciskam teraz pedał gazu i czuje po chwili nie spalone paliwo, a rano jak jest samochód po nocy i go odpalam z wciśniętym gazem to nie może prze chwile złapać wyższych obrotów.

Dodam jeszcze jak podpinałem pod komputer to jedyna wartość wydawała się dziwna, skład mieszanki 108% - szarpało silnikiem po chwili skład mieszanki zmienił się na 250% i silnik się ustabilizował.

Może to jakoś pomoże.

Ale jak tylko będę miał taką możliwość to to oczywiście sprawdzę to ciśnienie

Uszkodzone 2 wtryski ( na zamkniętym sączy się paliwo ) po wymianie wszystko wróciło do normy. Temat do zamknięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POWRACAJĄC DO TEGO WSKAŹNIKA POZIOMU OLEJU TO TROCZĘ DZIWNE BO U MNIE NIC TAKIEGO SIĘ NIE DZIEJE.?? Po odpaleniu auta wskazówka pozostaje w miejscu i idzie w górę wraz z temperaturą silnika. Czyżbym miał uszkodzony czujnik poziomu olej czy w takich megankach jak moja to normalne.??

 

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.10 - Caps Lock

Czemu się drzesz <piwko>

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!