Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pompa paliwa, przytkany wtrysk.. co dalej..


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na wstepie zaznacze ze jestem kobieta i w tym co napisze moze byc troche bzdur ale mam nadzieje ze jakos mnie nakierujecie..

A wiec jestesmy wlascicielami Megi II 1,9 dci. cala zime jezdzilismy bez prblemu.. odpalala od razu... pol roku temu mieismy problem z wysprzeglikiem.. jakies 1200 zl nie nasze bo cos tam jeszcze , no ale myslalam ze zla passa sie skonczyla..

ostatnio przyjechalismy pod dom a nastepnego dnia Megi juz nie odpalila, krecila krecila ale nie odpalila.. laweta, mechanik - pompa wysokiego cisnienia, czy tam pompa paliwa... zregenerowana - 1500 zl.. ale przytkal sie przy tym jeden wtrysk ale nie mieslimy kasy i mechanik mowil ze mozemy wpasc jak bedziemy mieli kase na reg. wtryskow.. no i megi odpalala albo za pierwszym albo za 3, 5 razem, tyle ze dlugo krecila...najgorsze poranne odpalenie.. potem juz lepiej.. Wczoraj maz nie wrocil juz z pracy.. kreci kreci i nic... auto stoi pod jego firma.. jutro tesc go scholuje do mechnika ktory powiedzial ze albo ten wtrysk, albo cos z ta pompa - mamy na nia miesiac gwarancji...

Dzwonilam do kuzyna mechaika i mowil ze to moga byc tez jakies czujki na listwie i auto tez wtedy nie odpali..

mam pytanko - czy przez jeden przytkany wtrysk moze auto wogole nie odpalic? co to jeszcze moze byc? bo mnie juz nerwy nosza w kazda strone...

no i co dalej doradzacie z nasza megi? wszyscy z kazdej strony mowia ze mamy sprzedac, bo jak pompa paliwa to wszystko sie sypie.. a mi sie wym autkiem jezdzi wyjatkowo dobrze - szybka, zwinna i w sam raz :)

 

 

lapka2.gif

Rozumiem poziom frustracji ale to nie upoważnia Cię do nie stosowania pl-literek.

Proponuję również odświeżenie sobie Regulaminu forum

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Miałem bardzo podobne objawy. Prawie na pewno wtryskiwacze. Podobnie jak u Was obstawiana była pompa lub czujnik ciśnienia na rampie, bo nie było na niej ciśnienia. 2 mechanik do którego się zwróciłem obstawił od razu wtryskiwacze. Po regeneracji 1 sztuki - jeżdżę do tej pory - odpala za 1 razem bez problemu. Pozostałe też są do regeneracji lub wymiany - ale to już inna bajka ... Pozdrawiam

 

 

PS. Tak, przy przytkanym jednym nie odpali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

michaja , dziekuje za odpodzieź :)

nam odradzano wymiane jednego wtrysku i polecono żeby były wymienione wszystkie, ale narazie nie mamy na to kasy..

dziś auto odstawione do mechanika, około wtorku ma sie okazać co tam sie znowu porobiło :) mam nadzieje ze w tysiaku sie zmieścimy tym razem bo na droższą naprawe nie mam narazie funduszy :)

 

Witam, problem naszej Megi został częściowo rozwiązany...

Okazało się że aku był rozładowany i dlatego nie paliła..

a aku rozładował sie ponieważ jak wiadomo - wtrysk przytkany i aku sie rozladowal przy odpalaniu za ktoryms razem...

no i że niby wtryski do wymiany [a raczej jeden]

auto odebrane od mechanika, odpaliło za 2gim razem i mąż teraz mówił że pójdzie spróbowac go odpalić i megi znowu nie odpala.. znowu nie naładowany akumulator?

kuzyn, który jest mechanikiem mówił że mamy tam włożony za mały [nowy] akumulator... mąż podpioł do prostownika i zobaczymy....

narazie nie mam pieniedzy na wymiane wszystkich wtrysków i chcielibyśmy tylko jeden ale nam odradzają, co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechnik odpalił auto za pomocą plaka...tak mi bynajmniej powiedział mąż..nie wiem dlaczego teraz znowu nie pali.. już się sama gubie czego to wina.. skoro akumulatora to jak jest podładowany to powinien odpalić mimo tego przytkanego wtrysku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli mechanik odpalił auto za pomocą Plaka, to proponuję zmienić mechanika.

Na początek radzę podpiąć auto pod komputer.

Jeżeli to prawda z rozładowywaniem akumulatora, to warto sprawdzić jaki jest pobór prądu na postoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawel - zadzwoniłam do kuzyna - mechanika.. fakt faktem że mamy do niego dosyć daleko, ale już jakoś to auto dostarcze do niego.. mąż ma jutro zadzwonić do tego mechanika u którego auto było teraz, żeby sie dowiedzieć co oni wogóle zrobili z tym autem bo nie wzieli ani złotówki..

ale naprawdę aż sie **gać chce....

niestety za mało się znam żeby cokolwiek wywnioskować z całej tej sprawy i coś mądrego wymyśleć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpalił za 2gim razem przy tym plaku i teść dojechał bez problemów do domu - teść jechał naszą megi a mąż jechał drugim autem.. no i po czterech godzinach megi juz nie pali i prostownik też nic nie daje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech mechanik sprawdzi wtryski na przelewy.

 

Moim zdaniem będą wtryski będą wymagać regeneracji, ale po tym zabiegu wszystko wróci do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meganecoupe02 - też obastawiamy na te wtryski, ale chciałabym jeszcze jakiejś opini czy ktos poza michaja wymieniał jeden wtrysk i wszystko działało ok, z tego co mówił mechanik a pierwszym razem to uszkodzony trzeci wtrysk od koła zamachowego a pozostałe nie są "nówki" ale w miare ok... więc może faktycznie by się dało zregenerować ten jeden i by chodziło... no, ale nie znam całego tego mechaniznu więc muszę się zdać na opinie specjalistów bądź "Specjalistów" .. wiem jedynie że to wszystko trzeba poustawiać potem komputerowo żeby współgrało ze sobą... narazie czekam na telefon kuzyna ile by ta regeneracja kosztowała...

 

a więc z mechanikiem od plaka już sobie pogadałam...

auto było podpięte pod komputer i wszystkie parametry odpowiedzialne za rozruch sa ok [ciśnienie paliwa itp] i wykazało uszkodzenie układu wtryskowego - 3ci wtrysk jest w złym stanie. koszt ok 1800 zł za te regeneracje (wszystkich) chyba że się okaże że któryś wtrysk jest nie do regeneracji to albo urzywka do naprwy albo nowy za 2000 - jeden..

rece mi opadły - chyba czas się powiesić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski jeżeli masz system delphi kosztują uzywane ok. 350 zł. za sztukę.Proponuje kupic uzywany i podmienić. nie musisz go wpisywać do komputera i powinno chodzić. Ja w swoim wyminiłem 1 szt. na uzywana i nie programowałem a auto smiga. W serwisie znajomy mówił, że mozna wstawic wszystkie 4 bez kodowania i tez powinno chodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem w stanie powiedzieć czy tam jest delphi czy coś innego.. bo tak jak mówie probuje zasięgnąć rady waszej, mechanika.. ale zupełnie się nie znam... mam nadzieje że nie będzie tak że będe musiała wstawić całkiem nowy bo 2 tysiące... a myśle czy nie zregenerować już wszyskich i będzie spokojnie.. tylko że jeśli miałabym za wszystkie dać 8 tysięcy to się mi już całkiem nie opłaca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!