Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault DCI TUNINGBOX


AbramK

Rekomendowane odpowiedzi

praktycznie pare...ale jeśli masz dobrze przygotowane (profesjonalnie) auto to zwykle 2 mapy (drag/street).

Jasne że nie halo :-D

pomysl o żywotności silnika...zresztą żeby miec (bezpiecznie)taka moc to trzeba zrobic lepszy dopływ powietrza poprzez zdjęcie przedniego reflektora (dojście do stożka/filtra) a ja sobie nie wyobrażam smigania po ulicy bez swiatła

 

mówię o tym samochodzie.specjalnie dla ciebie wyszukałem.....

tutaj na torze w kielcach (ale z reflektorem)

 

gallery10487496500x500oq7.th.jpg

 

 

 

tutaj "kompedium" wiedzy jeśli chodzi o wirusowanie dci w megankach; poecam,bardzo dobre forum i bardzo konkretne

 

treetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=20188&highlight=megane"]http://[ciach]treetracing.pl/forum/viewtopic...ighlight=megane

 

 

treetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=21664&postdays=0&postorder=asc&highlight=megane&start=0"]http://[ciach]treetracing.pl/forum/viewtopic...ane&start=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

W lipcu 2005 zakupiłem nowego Kangura 1.5 dci 82KM/200NM po pół roku użytkowania zamontowałełm box V-techa (i wkładkę filtra powietrza K&N). Efekt 105KM i 240 NM. Przejeździłem tak trzy następne lata bez problemów (z fajnym efektem). Teraz megi II PH II 1.9dci 120 KM( oczywiście+K&N) zamontowałem również box V-techu. Aktualnie program VI bez wizyty na hamowni. Jak narazie efekty naprawdę fajne !!! Wzrost mocy dużo bardziej kulturalny niż w kangurze po modyfikacji. Brak nagłego szarpnięcia po załączeniu turbo i przyjemny wzrost osiągów.Po wizycie na hamowni info na temat konkretnych wyników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem po co wkładać shit-boxa do auta w którym bez problemu można zrobić chiptuning?

Gdyby boxy były takie super to nikt by nie był idiota i by sie nie bawił w strojenie samochodów tylko wszyscy byśmy w Chinach zamawiali co potrzeba programowali u siebie i sprzedawali jako super tuningowe ustrojstwo.

Ja proponuję stanąć na kresce z takim samym autem tyle ze po chipie :mrgreen:

Są auta gdzie chiptuning jest problemem ze względu na rodzaj sterownika i duże prawdopodobieństwo uwalenia czegoś - tu nie ma wyjścia i jak ktoś chce więcej mocy musi zakładać cudowne pudełeczko - ale jest to namiastka tego co daje chiptuning ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, wiem że chip jest lepszy i w ogóle nie można na niego nic złego napisać bo to dla niektórych bóstwo, ale co jeśli ja np pojeździłem z boxem i dla nie to wystarczy? Czy muszę od razu iść w stronę chipa bo ktoś tak napisał? Nie, dlatego czekam na odpowiedź o zachowanie auta po dłuższym czasie z boxem. Będę chciał zmienić auto, to chipa nie zabiorę ze sobą, a boxa raczej tak, bo następny silnik to tez będzie 1,9dCi (a może 2.0dCi jak portfel pozwoli) więc zabieram boxa ze starego auta, wkładam do nowego i tyle. Nie każdy też chętnie kupi auto z chipem bo to zawsze jakaś kombinacja przy silniku i podejrzenie kupującego że sprzedaję auto bo silnik padaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TuneFORCE, w pełni :mrgreen: sie zgadzam...nie podpinałbym tego pudełeczka tylko odżalował troszkę pieniędzy i profesjonalnie autko dostroił.

Zresztą tak mam zrobione

Największą wadą boxa jest uniwersalność,przy strojeniu silnika napewno jest szansa na dluższą żywotność silnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może 2.0dCi jak portfel pozwoli) więc zabieram boxa ze starego auta,

;) :mrgreen: tak do silnika z FAPem ;) życzę powodzenia ;) u mnie chip kosztował 900zł

Dobra, wiem że chip jest lepszy i w ogóle nie można na niego nic złego napisać bo to dla niektórych bóstwo

wybacz póki co wolę chipa niż boxa- one są napisane uniwersalnie dla każdego samochodu tylko wtyczkami się różnią (pisane tak aby samochodowi nie zaszkodzić czyli ok +25% a chip jest pisany pod jeden konkretny samochód i moc uzależniona od wymagań właściciela) boxa się zakłada dla samochodów na gwarancji aby było można przed zawitaniem w serwisie je zdjąć.

Nie każdy też chętnie kupi auto z chipem bo to zawsze jakaś kombinacja przy silniku i podejrzenie kupującego że sprzedaję auto bo silnik padaka.

w zależności od tunera - u niektórego możesz wgrać ponownie program już za połowę kasy np w razie sprzedaży

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak napisałem wyżej, czekam na wypowiedzi użytkowników BOXów, bo zaraz zacznie się dyskusja co jest lepsze od czego. W innym temacie już wypisałem podstawowe wady i zalety tego urządzenia także nie musicie mi nic tłumaczyć, już się trochę naczytałem, znam opinie użytkowników chipów itd.

Ja osobiście nie kupię auta z chipem bo co z tego, że tuner mi wgra nowy program, jak cala reszta silnika będzie zajechana? Wolę auto całkowicie seryjne i dopasować je do swoich potrzeb (czyli wymienić wszystko co trzeba i nie mieć problemów).

Myślę że dyskusję na temat chipów możemy tu zakończyć, bo jest na to osobny temat: chiptuning dCi - konkrety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wole kupic samochód ,,z chipem'' robionym w profi firmie niż z BOXem, znam ten temat od podszewki - a nie tylko to co w necie można przeczytać. Jeśli chcesz boxa - Twój wybór ale bądź szczery i powiedz o tym klientowi jak będzie auto kupował ;-) zeby wiedział że może za jego kadencji jakiś remont silnika będzie go czekał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jestem szczery jak sprzedaję auto ;) Mogę dać kupującemu wybór - z boxem czy bez, jak będzie chciał np mocno zejść z ceny to boxa zabieram ;)

Nie mówię, że jestem przeciwny chipowi, bo na pewno przewyższa on swoimi możliwościami box, jednak dla mnie to pudełeczko w zupełności wystarcza :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam po krótkiej przerwie !!!

Co się tyczy spalania (pytanie kolegi ;) to w moim przypadku spadło w granicach pół litra (przy normalnej jeździe !!!)

Zakupiłem BOXA ponieważ w przypadku nowego samochodu kupionego w salonie nie miałem innej alternatywy !!!

Nie jestem FACHOWCEM ale w moim przypadku to co uzyskałem po V-Tech było wystarczające. Akurat miałem farta że chłopaki z kreatora mocy nie testowali jeszcze kangura z silnikem 1,5 dci 80. Przetestowaliśmy wszystkie osiem programów z K&N i bez. W moim przypadku nawet na najmocniejszym programie zero kopcenia i innych problemów. Z boxem przejeździłem około trzech lat i nic się nie działo. Z żalem wspominam miny kolegów którzy nie mogli uwierzyć że dostawczak (KANGUR) potrafi tak kopnąc ;-)

Teraz jest MEGANE. Udało mi się kupić nowy box za 600 stów z fakturą. I naprawdę jestem mile zaskoczony !!! Jeszce nie miałem czasu na hamownie !!! ( aktualnie program 6 z dziewięciu). Efekt jeszcze lepszy niż w kangoo ponieważ moc rozwijana dużo bardziej płynnie.

Zastanawiałem się nad programem ale akurat trafił mi się box za 1/3 ceny i nie żałuję. Jeżeli ktoś ma jakieś pytania to zapraszam ;)

607283504

 

Zapomniałem dodać:

Z mojego polecenia trzech moich kumpli już trzy lata temu zrobiło programy w kreatorze ( dwie nowe 320 D oraz Superb 1,9) i do dzisiaj nie narzekają ( no z wyjątkiem obu padniętych turbo w BMkach przy 150000km ale w tych modelech to norma nawet bez modzenia:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!