Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane CC


Sroczek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Po licznych poszukiwaniach właściwego samochodu wybór padł na Renault w wersji CC.

Co do rodzaju paliwa jeszcze decyzja nie została podjęta:)

Mam do Was dwie prośby/pytania.

1. Czy istnieje możliwość składania tylnych siedzeń w celu włożenia np. nart do bagażnika?

2. Co sądzicie o takim egzemplarzu:

---->>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ten egzemplarz odradzam. Sam kupiłem Cabrio we wrześniu, osobiście oglądałem to auto w Katowicach. Auto stoi już na pewno ponad rok w komisie. Na początku kosztował 35 tyś, przez wakacje cena spadła do 28, dlatego zdecydowałem się pojechać. Auto jest bardzo zaniedbane w środku, skóra, która powinna być czerwona była bordowo-fioletowa. Połamane plastiki, przód jest źle poskładany po uderzeniu (widać na zdjęciach dużą szczelinę między maską, a zderzakiem), reflektory są jakoś krzywo założone (ksenony nie z tego auta - brak spryskiwaczy) i jeśli dobrze pamiętam, to fotel kierowcy się nie składał. Jeśli masz jechać z daleka to nie warto, rozczarujesz się.

 

A jeśli chodzi o pierwsze pytanie, to nie ma możliwości składania siedzeń z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziękował i to bardzo!!!!

 

Zastanawiam się jeszcze jaki silnik wybrać: autkiem jeżdżę głównie po mieście, dystanse krótki w sumie około 20 km dziennie + jakieś weekendowe wypady (sporadycznie) około 300 km. Z prostego rachunki wynika, że diesel średnio się opłaci.

 

Pytanie odnośnie jednostki 1,6 i 2,0 - czy jest kolosalna różnica w osiągach i czy któryś prezentuje sobą jakieś dyskwalifikujące wady. Może inaczej: co lepiej kupić :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o cenę zakupu, to nie ma już przy zakupie auta używanego takiej różnicy.

Ja sporo jeżdżę, więc brałem pod uwagę tylko zakup diesla (przez krótką chwilę myślałem o LPG), ale w Cabrio to bez sensu. Brak koła oznacza ingerencję w bagażnik niestety.

Jeżdżę głównie po mieście i mój 1.9 aktualnie pokazuje spalanie 7.1l .

W kwestii benzyniaków to może ktoś inny się wypowie, bo z tymi silnikami to w ogóle doświadczenia nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, z mojego punktu widzenia, wybrałbym benzynę 2.0l (taki mam w RX4) i założyć instalację gazową. 20km dziennie nie dużo, ale ekonomiczniej od diesla. Silnik 1,6 nie jest słaby, ale i nie rewelacja, lepsze przyśpieszenie, ale spalanie w tym momencie prawie identyczne. Na stałej prędkości wykazuje 8,2 litra. Poprzednio miałem Astrę 1,8L 8 zaworów, kolega miał 1,4L a spalanie takie samo. Trzeba jednak zaznaczyć, że mój RX4 na pusto waży prawie 2 tony, więc w MII będzie trochę mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za opinie, pozostaje tylko poczekać do wiosny i czekać na coś czarnego :mrgreen: Pawciu po tak krótkim okresie użytkowania jesteś zadowolony z zakupu?

 

Zygmunt nigdy nie byłem za gazem w samochodach. Zbyt dużo złego się nasłuchałem i sam doświadczyłem dlatego stanowczo mówię nie:) Co do spalania nauczyłem się podobnej rzeczy. Samochód z pojemnością 1.3 wcale nie musi palić mniej niż samochód o pojemności 2.0.

 

Dodatkowo czy przy zakupie należy zwracać uwagę na coś szczególnego? Czy samochód ma jakieś bolączki dot. konkretnego modelu, wersji, silnika czy standardy jak w każdym innym samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto też przed wycieczką do komisu (czy osoby, która sprzedaje auto) zadzwonić i popytać, m.in. czy dach się w ogóle składa. Ja miałem taką sytuację jak sie przymierzałem do auta. Dzwoniłem i wszystko z autem miało być ok, w ogłoszeniu też ideał. A jak przyjechałem na miejsce to się okazało, że dach się nie składa, oczywiście nie wiadomo czemu. Cena też nie była jakoś specjalnie niska, wiec takich min pewnie jest więcej. Na szczęście nie miałem daleko, ale jakbym przejechał pół Polski to nie byłbym zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poduszka kierowcy była wystrzelona. Na pewno go to nie dyskwalifikuje, ale trzeba go dokładniej obejrzeć.

 

Apropos poduszki to przypomniała mi się jeszcze jedna sytuacja. Przejeżdżałem kiedyś koło komisu, w którym stał ładny cabrio. Wnętrze miał też takie jasne, jak ten co ostatnio wkleiłeś, a poduszka kierowcy była ciemna. Więc pytam sprzedawcy jak mocno był stuknięty, na co on mi odpowiada, że nie był w ogóle stuknięty, a poduszkę ktoś ukradł, dlatego zamontowali "ciemną". Myślę sobie OK, ale oglądam dalej, otwieram bagażnik, a w bagażniku jasna klapka z poduszki sobie leży :mrgreen: Ewidentnie poduszka była wystrzelona. Gość już nic więcej do powiedzenia o aucie nie miał. Zatem Panowie, warto zaglądać do bagażnika :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!