Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane CC


Sroczek

Rekomendowane odpowiedzi

Czekaj na CC. Ja czekałem dwa miesiące, warto. Samochód jest ładny zamknięty i otwarty. Mam srebrnego który super wygląda zamknięty - ciemny szklany dach.

Wadą 2.0, takiego mam, jest spore spalanie. Nawet do 12l w korkach.

 

Tylna kanapa nie jest rozkładana, z nartami ciężko - szklany dach.

Edytowane przez korge
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście człowiek, który sprowadza dla nas samochody, przywozi w większości samochody lekko "bite", przyjeżdżam oglądam uszkodzenie i gościu proponuje kwotę za jaką może to zrobić. Jak nie pasuje to nie kupujesz i tyle <ok> Nie będę ukrywał z niecierpliwością patrzę codziennie na telefon czy dzwonił czy nie:) no cóż mam nadzieję, że niedługo stanę się pełnoprawnym użytkownikiem forum.

 

[ Dodano: 2011-04-02, 12:59 ]

Do oceny

 

 

Szanowni Forumowicze co sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorsze jest to że zaczęła mi chodzić po głowie wersja "zwykła" tylko że Sport. Tylko domyślam się, że koszy utrzymania (nie mówię o paliwie) będą wyższe. Klocki i inne rzeczy.

Więc rozmyśliłeś się z Cabrio czy nie? Mogę zapytać o wiek?

Ja mam 30/31 też chorowałem na Cabrio, ale jak już kiedyś pisałem, zostało mi to wybite z głowy, bo podobno 30latek śmiesznie (żeby nie powiedzieć żenująco) wygląda w takim aucie.

Nadal choruje na bezdachowca, ale już nie szukam na siłe.

Za 5 tygodni będę w kraju to zobaczymy co kupię. zapewne będzie loteria : )

A ty dlaczego chciałeś zrezygnować z cabrio, za mała funkcjonalność czy namowa otoczenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo podobno 30latek śmiesznie (żeby nie powiedzieć żenująco) wygląda w takim aucie.

Sorry ale jak słyszę taki tekst to mi ręce opadają. Co ma wiek wspólnego z samochodem. Ja mam więcej niż 30 lat i podoba mi się CC. Moim zdaniem nigdy nie jest za późno czy za wcześnie na realizowanie marzeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego cabrio - bo jest piękne i zawsze marzyłem o takim samochodzie, dodatkowy plus za hardtop, samochód mam zamiar używać przez cały rok, więc jest to ogromna zaleta.

 

Dlaczego się zastanawiam - bo w "Sporcie" kusi te 200 koników z hakiem. Co do tego co mówi otoczenie to mam to w głębokim poważaniu. Acha i jestem delikatnie przed 30 - stką.

 

Jestem zdecydowany na wersję CC, taki samochód "zamówiłem" i na taki czekam. Jak nic się nie ruszy w najbliższych tygodniach trzeba będzie na własną rękę szukać.

 

Zgadzam się zupełnie z robpad, chcesz mieć CC to dlaczego nie? Bo za stary, bo śmiesznie wygląda, bo obciach przed znajomymi/rodziną? Samochodem będę jeździł ja i to ja wchodząc do garażu/samochodu mam mieć uśmiech od ucha do ucha.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sroczek Bravo <ok> za konsekwecję.

Poszukaj CC z silnikiem 2,0T (chociaż to rzadkość) będzie to coś w rodzaju "złotego środka". Silnik oferuje 163KM/270Nm ale zawsze można to poprawić np. na 180KM/330Nm a wtedy :( gwarantowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przód, maska z lewej strony troszkę niżej opada, również klapa bagażnika z prawej strony, ale to może być kwestia regulacji na gumowych odbojnikach. Po dokładniejszych oględzina zdjęć, przednim zderzakiem się przytulił, lub źle spasowany, widać to wyraziściej na zdjęciach z lewego profilu. Widać tablice rejestracyjne, chyba się nie boi, chociaż nie napisano "bez wypadkowy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie gadaj, może mieć turbinę, ale dodatkowo dołożyli czipa i te filtry stożkowe czy strumienice, a wtedy jeszcze więcej. Sam myślałem nawet o tuningu i założyłem taki temat do swojego RX4 z silnikiem 2.0, ale stwierdziłem, że chyba fabryka wyposażyła go tak i lepiej nie naprawiać tego co dobre. Obawiam się po prostu, że mógłbym rozerwać skrzynię lub półosie. A czytałem opinię że i tak moja skrzynia jest nadwyrężana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie uważam, że cena jest jakoś specjalnie zaniżona samochód ma 7 lat!!

 

Data I rejestracji 2007, mówimy o wiśniowym?

 

[ Dodano: 2011-04-05, 12:20 ]

Jeżeli sprzedawca poinformuje o stłuczkach (ewentualnych) Uważacie, że warto jechać 500 km??

 

Nie warto. Jeździłem i nie kupiłem. Zawsze kłamali.

 

Po 500km zdecydowanemu na określony samochód często trudno zrezygnować i jakoś łatwiej uwieżyć.

 

[ Dodano: 2011-04-05, 12:35 ]

Ja mam 30/31 też chorowałem na Cabrio, ale jak już kiedyś pisałem, zostało mi to wybite z głowy, bo podobno 30latek śmiesznie (żeby nie powiedzieć żenująco) wygląda w takim aucie.

 

<ok> :( :(

To ile trzeba mieć lat? 20 czy 60?

Ci którzy wybili z głowy CC mają stosowne auto do wieku?

Edytowane przez korge
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!