Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Elektyczne składane lusterka zewnętrzne - montaż?


Rekomendowane odpowiedzi

Schematy są w downloadzie. Pobierasz najbliższy, wcześniejszy jak data produkcji auta.

Najpierw był schemat, a potem na tej podstawie auta składali, aż do czasu nowego schematu ze zmianami.

Składanie w megance to piny 7 i 9 z tego co pamiętam.

Sceniole maja 3 przewody 7,8,9.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno się to udać. W Twoich lusterkach jest miejsce na wstawienie przekładni.

Pobierz sobie załącznik do tego, mojego posta, tam na fotkach zobaczysz jak przekładnia jest zabudowana:

http://megane.com.pl/topic/18296-demontaz-lusterka-bocznego-mechanizm-skladaniem/page__view__findpost__p__387040

Fotki przedstawiają lusterko w sceniolu, więc jest inaczej zabudowane i posiada 3 przewody ale to chyba nie problem....

Przy podłączaniu możesz skorzystać z tego tematu, już to było robione:

http://megane.com.pl/topic/49399-projekt-lusterek-skladanych-elektrycznie/

To jest właśnie mój układ przystosowany do auta gdzie takich lusterek nie był i nawet bez HF

Tu temat pierwotny, od którego wszystko się zaczęło na tym forum....

http://megane.com.pl/topic/2589-mii-sii-automatycznie-skladane-lusterka/

 

Dodano: 27 kwi 2014 - 14:25

Dodano

UWAGA

Przeglądajac ponownie linkowane tematy, doszukałem się opinii, że w megance dobudowa silniczków z przekładniami może jednak być problemem:

http://megane.com.pl/topic/49399-projekt-lusterek-skladanych-elektrycznie/page__view__findpost__p__361471

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gojgien. Kupiłem właśnie lusterka składane elektrycznie( wersja angielska ale przełożę ze swoich dotychczasowych lusterek wkłady szkła. Instalacje w prawych drzwiach ( zdobyłem europejską) mam zmienioną na 9 pinów czyli do lusterka składanego będzie pasować. Natomiast lewą kupiłem ( też europejską) ale okazało się że wyjście na lusterko ma 7 pinów czyli tyle ile potrzeba ale niestety wtyczka przełącznika lusterek posiada 7 pinów a potrzebuję 10. Będę musiał dorobić trzy przewody oraz kostkę bo z tego co widziałem to ta na 10 pinów wygląda tak jak w lusterku a w instalacji jest płaska czarna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym kostki pod przełącznikiem i przełącznika nie zmieniał, a zrobił to tak jak w temacie, do którego link tu podesłałem. Jest to najprostsze i bez ingerencji w istniejącą instalację w kabinie i UCH.

Te wcześniej kupione przekładnie jeszcze masz?? Ile kosztowały??

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety rezygnuję.. Poprzedni właściciel prawdopodobnie pourywał zaczepy od osłony lusterka i osłonę przykleił. W tym przypadku nie warto tego rozrywać, a skoro ma to być jak należy warto poszukać takich w dobrym stanie ale już z napędami.

Mogą być z anglika dla sceniola i osłonki w odpowiednim kolorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wszystko już zmienione. Kupiłem instalację od anglika i wszystko gra tylko musiałem poprzekładać piny w kostce od włącznika przednich szyb oraz od przełącznika lusterek oraz przełożenie 2 pinów w kostce od lusterka. Wszystko działa jak należy. Lusterka kupiłem z anglika i przełożyłem wkłady szkieł. Też wszystko działa. Jakby ktoś chciał zmienić u siebie służbę pomocą.

 

Dodano: 28 maj 2014 - 15:01

Witam. Sprzątam po montażu lusterek składanych elektrycznie i wywalam kartki ze schematami więc napiszę tutaj w poście jeżeli ktoś chciałby w przyszłości zmieniać ten system z instalacją angielską to już pomagam i ułatwiam. Należy zmienić następujące przewody i piny aby działało: W kostce od lusterka zmienić piny : 7 na 9 i 9 na 7 następnie w kostce od przełącznika wyboru lusterek: pin 9 na 8 i 8 na 9 oraz pin 7 na 6 i 6 na 7 aha i jeżeli będzie kostka do zamka drzwi szła na 6 pinów a będziemy mieć na 4 to trzeba zamontować piny: A - 41 B - 39 C - 42 D - 43. Najlepiej sprawdzić to omomierzem a dwa pozostałe niepotrzebne zaizolować. Pozdrawiam.

Edytowane przez n1gdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!