Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II ph I 1.9cdi muli i błąd 0651


tyfek

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem megankę II ph I 3d 1.9 CDI dwa tygodnie temu. Po kilku dniach zaczął wyskakiwać błąd przy przyspieszaniu CHECK INJECTION. Po tygodniu Check Injection zapalił sie na stałe + lampka SERVICE i pomarańczowa lampka silnika na tarczy prędkościomierza. Silnik stracił moc. Pracował równo i prawidłowo ale powyżej 2200 obr/min zupełnie tracił moc i osiągał maksymalnie 3000. Kupiłem kabelek ODB2 z DDT2000. Zdiagnozowałem błąd 0651 Sensor Reference Voltage B Circuit/Open którego nie dało się wykasować ponieważ przyczyna nadal występowała. Przekopałem cały internet włącznie z tym forum nie znajdując podobnego przypadku. Dzisiaj znalazłem przyczynę. Spadł wężyk z siłownika regulatora turbiny, widoczny na zdjęciu. Po wykasowaniu błędu auto działa bez zarzutu. Teraz mam moc <piwko> słychać gwizd turbiny. Deska rozdzielcza czysta, żadnych komunikatów o błędach.post-32864-0-63409900-1309088133_thumb.pngpost-32864-0-29080000-1309088149_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!