Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

K7M Problem z odpalaniem, obrotami i duszeniem


Rekomendowane odpowiedzi

Miałem podobny problem ze swoją megi, powodem takiego zachowania może być PRZESTAWIONY PASEK ROZRZĄDU.

 

Nie chciał odpalać, na benzynie osiągał 4tys obrotów, a na gazie ponad 6tys. Wymieniłem świece, przewody, filtr paliwa, paliwo, dolałem dodatku czyszczącego do paliwa i zaczął dochodzić do 5tys. na benzynie. Dopiero przypadkiem na forum Vectry wyczytałem o pasku rozrządu, tak więc szybko do mechanika. Stwierdził jednak, że pasek nie jest przestawiony, ale jako, że był dziwnie luźny to stwierdził, że założy nowy. I tu ku jego zaskoczeniu okazało się że pasek jest przestawiony o dwa zęby, a na starym pasku wydawało się dobrze. Po wymianie wszystkie opisane objawy minęły. Tak więc jak macie możliwość to sprawdźcie pasek rozrządu. Koszt samego paska to 50zł a wymiana bez problemu powinna zmieścić się w 100zł.

A jeżeli komuś tylko dusi samochód w czasie jazdy, to proponuje sprawdzić sondę lambda. Jest to bardzo prosty zabieg, wystarczy miernikiem sprawdzić napięcie na czarnym przewodzie przy sondzie. Powinno się zmieniać od 0,1v do 0,9v i tak w kółko. Jeżeli stoi w miejscu lub pokazuje napięcie wyższe od 1v to jest uszkodzona sonda i należy ją wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM WSZYSTKICH JESTEM NOWY NA FORUM

WIEC TAK MAM PODOBNY PROBLEM DO TEGO OPISANEGO TU

MOJA MEGANKA TO 2.0 BENZYNA GAZ V8 1996/97 R

OTÓZ OD PEWNEGO CZASU NIE MOGE JEJ WOGÓLE ODPALIC NA BENZYNIE JEDYNIE NA GAZIE ODPALA

WYMIENIŁEM SILNICZEK KROKOWY CZUJNIK TEMP ZASYSANEGO POWIETRZA ZMIENIŁEM WAZ BO BYL PEKNIETY

PO PODŁACZENIU POD KOMPUTER NIC NIE WYKAZUJE

A I JESZCZE JAK SILNIK JEST CIEPŁY I PRZEŁACZE NA BENZYNE TO CHODZI NA PODWYŻSZONYCH OBROTACH TAK 1500 OBR/MIN ALE SILNIK NIE PRACUJE RÓWNO CZUC TO PODCZAS JAZDY PO PRZEŁĄCZENIU NA GAZ PROBLEM ZNIKA OBROTY W GRANICACH 800OB/MIN

NIE MAM POJECIA CO Z TYM ZROBIC PROSZE O POMOC POZDRAAWIAM

 

kAROLLO_K

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.10 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź pompę paliwową,szwagier miał teraz taki sam problem ,i okaząło sie ,że pompa poszła do wymiany ,posłuchaj czy pompa pracuje .Popraw trochę tego posta bo ciężko go przeczytać .Jeśli na gazie silnik pracuje prawidłowo to tylko szukać przyczyny w układzie zasilania paliwem ,pompa,filtr,i wtryskiwacze .

Edytowane przez andrzej27r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SŁYCHAC JAK CHODZI PO PRZEKRECENIU KLUCZYKA 1-2S

I JAK JEST ODPALONY TO TEZ JA SŁYCHAC

FILTR PALIWA TEZ WYMIENIONY

PRZEZ JAKIŚ CZAS MYŚLAŁEM ZE NIE MA PALIWA BO NIE CHCIAŁ WEJSC NA OBROTY I PO PUSZCZENIU GAZU GASŁ ALE ZATANKOWAŁEM DLA PEWNOSCI I TAK SAMO ROBI

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.10 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DZIEKI ZA PODPOWIEDZ :) MUSZĘ SPRAWDZIC

JAK KUPOWAŁEM AUTKO TO BYŁA MOWA ZE POMPKA PALIWA BYŁA WYMIENIONA ALE NIE WIEM CZY TO PRAWDA BO KLIMA TEŻ NIBY DZIAŁAŁA A PO BLIŻSZYM ZAPOZNANIU SIE Z AUTKIEM OKAZAŁO SIE ZE JEDNEGO WEŻA BRAKUJE WIEC WSZYSTKO MOZLIWE MUSZE SPRAWDZIC PODPOWIEDZI

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.10 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj pojeździć na samej benzynie, zrób reset kompa i zobacz jak się auto będzie zachowywało. Odłącz aku na pół h i spróbuj odpalić na PB. Jak będzie lepiej to pojeździj na PB i obserwuj. Z LPG to zawsze są jakies problemy, podejrzewam że instalacja może być kiepska i auto przestało lubić benzynkę :)

Edytowane przez klimi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temperatury ma znaczenie jeśli mamy instalację z komputerem i wtryskiwaczami, u Ciebie to nie ma znaczenia bo masz instalację mieszalnikową. Żeby auto jeździło na LPG najpierw musi być wszystko w porządku z benzyną inaczej będą cały czas jakieś problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy czytałeś wcześniejsze posty, ale auto na LPG jeździ OK.

Instalacja jest dość prosta i niezależna od czujników auta.

W tym przypadku jedynym podejrzanym jest układ paliwowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!