Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z mocą w megane 1.4 8v


Rekomendowane odpowiedzi

I ja też tak myślę, że nic tam nie będę rysował w cylindrach.

 

Dodano: 16 mar 2012 - 20:53

He zgadzam się. A jaką miałeś propozycję bez wyciągania silnika?

 

Dodano: 16 mar 2012 - 20:56

A jeszcze jedno pytanko dawno były wymieniane w twojej reni pierścionki? Dużo na nich już przejechałeś i czy dynamika, zużycie oleju z czasem nie pogarsza się? Nie wiem co teraz produkują za części i nie wiem jakiej firmy były by najlepsze i w przystępnej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobną propozycję jak Ty.

Pierścienie były wymieniane mniej więcej przy przebiegu 200 tyś km.

Wymieniałem je głownie ze względu na pochłaniane ilości oleju, bo dynamika była OK.

Na razie wszystko jest tak jak po wymianie, tylko zaczął cieknąć simmering na wale korbowym.

Pierścienie miałem kupione Goetze i mój mechanik też je poleca, ale nie są najtańsze.

Jak będziesz wymieniał uszczelniacze na wale korbowym i na wałku rozrządu, to kup oryginały z ASO.

Są droższe niż zamienniki, ale wyglądają trochę inaczej i chyba dlatego są wytrzymalsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mój nawet zaczął ładnie ciągnąć no ale co mi po tym, na olej nie wyrobie, co tydzień mobila1 mu fundować to nie będę. W sklepie mi koleś proponował już nie pamiętam firmy jakieś za 55 zeta na dziurę i nie wiem czy to tanio czy drogo i podobno dobrej jakości. No ale już jak wymieniać to na coś lepszego, bo po co za 10tyś mam znowu przechodzić przez to samo, bo te gorszej jakości się zetrą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już pomyślałem, że tyle dałeś na jeden tłok. To nie jest źle, bo tak z 55 na tłok co mi zaoferował to podobnie i zapytam o te co mi zaproponowałeś może warto je kupić. Ale to już jutro sprawdze co ma na stanie w hurtowni. Dzięki za ważne informacje. Jutro napisze oględziny starych pierścieni jak czas pozwoli. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zniżki dostałem, bo tak często coś pada w tym aucie i znajomy uznał, że da mi na tym gniotku troche zaoszczędzić:lol:

 

Dodano: 17 mar 2012 - 17:31

Nie stety bez wyjęcia silnika się nie dało. Już wyjęty i rozebrany w mak i fakt pierścienie zjedzone do tego na panewkach są rysy i to mnie czeka. Łożysko oporowe też na wykończeniu, chciałem jeszcze tarcze sprzęgłową sprawdzić no ale na noc do roboty i dopiero w poniedziałek nowe części i do nocy składanie. Cylindry są w ładnym stanie bez progów czyli zamawiam pierścionki nominalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i racja póki silnik na wierzchu.

 

Dodano: 21 mar 2012 - 07:59

Kaplica. główne panewki też do wymiany i wał to szlifu, same rysy pagórki. Na szczęście nie wywalałem starego silnika i tam wał jako tako na ładzie tylko na głównych panewkach miał rysy nie duże na szczęście ale za to korbowodowe idealne. Dziś pierścienie na tłoki i cała reszta. Sprzęgło na ładzie i nic nie będę wymieniał jedynie to łożysko, bo się posypało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie za bardzo, tuleje cylindrów miały duże progi niż obecny blok, poza tym jak wyciągałem tłoki to razem z cylindrami wychodziły, Dziś już w końcu go złoże, niby już na poduszkach silnik siedzi ale mase podłączania mi zostało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!