Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z mocą w megane 1.4 8v


Rekomendowane odpowiedzi

I ja też tak myślę, że nic tam nie będę rysował w cylindrach.

 

Dodano: 16 mar 2012 - 20:53

He zgadzam się. A jaką miałeś propozycję bez wyciągania silnika?

 

Dodano: 16 mar 2012 - 20:56

A jeszcze jedno pytanko dawno były wymieniane w twojej reni pierścionki? Dużo na nich już przejechałeś i czy dynamika, zużycie oleju z czasem nie pogarsza się? Nie wiem co teraz produkują za części i nie wiem jakiej firmy były by najlepsze i w przystępnej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobną propozycję jak Ty.

Pierścienie były wymieniane mniej więcej przy przebiegu 200 tyś km.

Wymieniałem je głownie ze względu na pochłaniane ilości oleju, bo dynamika była OK.

Na razie wszystko jest tak jak po wymianie, tylko zaczął cieknąć simmering na wale korbowym.

Pierścienie miałem kupione Goetze i mój mechanik też je poleca, ale nie są najtańsze.

Jak będziesz wymieniał uszczelniacze na wale korbowym i na wałku rozrządu, to kup oryginały z ASO.

Są droższe niż zamienniki, ale wyglądają trochę inaczej i chyba dlatego są wytrzymalsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mój nawet zaczął ładnie ciągnąć no ale co mi po tym, na olej nie wyrobie, co tydzień mobila1 mu fundować to nie będę. W sklepie mi koleś proponował już nie pamiętam firmy jakieś za 55 zeta na dziurę i nie wiem czy to tanio czy drogo i podobno dobrej jakości. No ale już jak wymieniać to na coś lepszego, bo po co za 10tyś mam znowu przechodzić przez to samo, bo te gorszej jakości się zetrą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już pomyślałem, że tyle dałeś na jeden tłok. To nie jest źle, bo tak z 55 na tłok co mi zaoferował to podobnie i zapytam o te co mi zaproponowałeś może warto je kupić. Ale to już jutro sprawdze co ma na stanie w hurtowni. Dzięki za ważne informacje. Jutro napisze oględziny starych pierścieni jak czas pozwoli. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zniżki dostałem, bo tak często coś pada w tym aucie i znajomy uznał, że da mi na tym gniotku troche zaoszczędzić:lol:

 

Dodano: 17 mar 2012 - 17:31

Nie stety bez wyjęcia silnika się nie dało. Już wyjęty i rozebrany w mak i fakt pierścienie zjedzone do tego na panewkach są rysy i to mnie czeka. Łożysko oporowe też na wykończeniu, chciałem jeszcze tarcze sprzęgłową sprawdzić no ale na noc do roboty i dopiero w poniedziałek nowe części i do nocy składanie. Cylindry są w ładnym stanie bez progów czyli zamawiam pierścionki nominalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i racja póki silnik na wierzchu.

 

Dodano: 21 mar 2012 - 07:59

Kaplica. główne panewki też do wymiany i wał to szlifu, same rysy pagórki. Na szczęście nie wywalałem starego silnika i tam wał jako tako na ładzie tylko na głównych panewkach miał rysy nie duże na szczęście ale za to korbowodowe idealne. Dziś pierścienie na tłoki i cała reszta. Sprzęgło na ładzie i nic nie będę wymieniał jedynie to łożysko, bo się posypało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie za bardzo, tuleje cylindrów miały duże progi niż obecny blok, poza tym jak wyciągałem tłoki to razem z cylindrami wychodziły, Dziś już w końcu go złoże, niby już na poduszkach silnik siedzi ale mase podłączania mi zostało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!