Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Klopoty z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

witam mam scenika 1.9 dTi 2000 r. odkąd zrobiło się chłodniej mam problemy z zapalaniem odpala dopiero za 2, 3 a czasami nawet 4 razem. dodam że latem było ok chodził jak szwajcarski zegarek. wymieniłem świece i wszystkie filtry i nic nie pomogło dalej to samo. jak już odpali auto ciągnie jak powinno na luzie pale nim gumy. codziennie deptam mu 110 - 130 km/h i nie bierze nai grama oleju. miał ktoś może taki przypadek lub wie ktoś co to może być. z gury dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo,

Jestem zielony, bo mam Megane II od niedawna ( 1.6 16V Privilege). Zapala mi za pierwszym razem, ale od kilku dni przy zapalaniu coś strasznie klekocze, tak jakby wiatrak o coś haczył. Wydaje mi się, że jak jest ciepły, problemu nie ma, ale na zimno jest klekot.

To dziwne, bo samochód jest w idealnym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam wszystkich

Podłącze sie pod temat bo nie chce zakładać nowego aczkolwiek moj problem z odpalaniem jest troche inny. Mam Scenica z 1998r silnik 1,6 E bez instalacji gazowej. A wiec wygląda to w ten sposob ze przekręcam kluczyk wszyskie kontrolki zapalają sie poprawnie a pozniej gasną tak jak powinno byc jednak za nic w swiecie nie mozna odpalic autka. rozrusznik kręci ale odpalic nie moge nawet za 20 razem. Ostatnio stałem na lekkim wzniesieniu wiec udało mi sie odpalic dopiero na popych i wszystko było ok silnik pieknie chodził ale po zgaszeniu znowu nie mogłem go odpalic. To troche dziwne bo taka sytuacja powtarza sie u mnie srednio raz w miesiącu a potem wszystko wraca do normy jednak straciłem już pomysły na przyczynę tego problemu bo jak by coś padło to usterka by nie naprawiała sie sama;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

to i ja sie podepne pod temat :oops:

problem z odpaleniem zimnego silnika np. po przestanej nocy , nie chce zapalic trzeba dlugo krecic nawet dodoanie gazu nic nie daje :-| , podpialem pod kompa i wyszlo regulator ciśnienia paliwa i co teraz mam zrobic ? aha wymienilem juz czujnik polozenia walu - nic nie dalo - megane 1 ph2 2,0 16v IDE

prosze o pomoc bo juz naprawde nie wiem co jest :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Geniculata

Z tymi rozruchami porannymi to musi tak być chyba :oops: Ja też to mamm muszę dość długo piłować aby zaskoczył. Prawdopodobnie tak jak wcześniej przedmówcy pisali że pompa paliwa już nie trzyma ciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy jestescie w stanie mi podac nr z pompy paliwa ( wkład ) poniewaz moja jest nieoryginalana a nr wybity wskazuje mi na pompe z Fiata , alfy itp w ASO mi nie chca powiedziec tylko zachecaja do kupna ( 980 zl) dlatego taka moja prozba albo zdjecie pompy ??

aha wiece jakie daje cisnienie? czy 3 bary wystarcza do 2,0 16v ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

witam, a ja mam problem z odpaleniem auta w lato. Bez kilku prób się nie obejdzie :-), a za to teraz w zimę wsiadam do auta i jakie by byly mrozy to odpala od razu od kopa, ale wali takim ssaniem, że jak mam przęłacznik w instalacji LPG 2 generacji w pozycji benzyna(gaz) po przegazowaniu, to od razu sie przełącza na gaz i gaśnie oczywisćie bo parownik nie rozgrzany :-)/ poźniej jest przez 10/15 minut problem z odpaleniem auta na benzynie jak by sie zawieszał czy co :P odłączenie aku nie pomaga trzeba poczekać i za niedługo odpala. co to może byc , wie ktoś może ? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

witam mam scenica 1,6 2002 rok. problem mam z odpalaniem go na zimnym silniku. nie równe obroty, brak mocy na biegach, predkość jaka moge max osiagnac to 100km/h dalej nie chce isc. wymienialem 4 miesiace temu cewke, wyczyscil przepustnice. sprawdzałem czy moze kolejna cewka poszła, ale na 4 gary reakuje silnik.od czego powinienem zacząć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!