Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Klopoty z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

witam mam scenika 1.9 dTi 2000 r. odkąd zrobiło się chłodniej mam problemy z zapalaniem odpala dopiero za 2, 3 a czasami nawet 4 razem. dodam że latem było ok chodził jak szwajcarski zegarek. wymieniłem świece i wszystkie filtry i nic nie pomogło dalej to samo. jak już odpali auto ciągnie jak powinno na luzie pale nim gumy. codziennie deptam mu 110 - 130 km/h i nie bierze nai grama oleju. miał ktoś może taki przypadek lub wie ktoś co to może być. z gury dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo,

Jestem zielony, bo mam Megane II od niedawna ( 1.6 16V Privilege). Zapala mi za pierwszym razem, ale od kilku dni przy zapalaniu coś strasznie klekocze, tak jakby wiatrak o coś haczył. Wydaje mi się, że jak jest ciepły, problemu nie ma, ale na zimno jest klekot.

To dziwne, bo samochód jest w idealnym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam wszystkich

Podłącze sie pod temat bo nie chce zakładać nowego aczkolwiek moj problem z odpalaniem jest troche inny. Mam Scenica z 1998r silnik 1,6 E bez instalacji gazowej. A wiec wygląda to w ten sposob ze przekręcam kluczyk wszyskie kontrolki zapalają sie poprawnie a pozniej gasną tak jak powinno byc jednak za nic w swiecie nie mozna odpalic autka. rozrusznik kręci ale odpalic nie moge nawet za 20 razem. Ostatnio stałem na lekkim wzniesieniu wiec udało mi sie odpalic dopiero na popych i wszystko było ok silnik pieknie chodził ale po zgaszeniu znowu nie mogłem go odpalic. To troche dziwne bo taka sytuacja powtarza sie u mnie srednio raz w miesiącu a potem wszystko wraca do normy jednak straciłem już pomysły na przyczynę tego problemu bo jak by coś padło to usterka by nie naprawiała sie sama;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

to i ja sie podepne pod temat :oops:

problem z odpaleniem zimnego silnika np. po przestanej nocy , nie chce zapalic trzeba dlugo krecic nawet dodoanie gazu nic nie daje :-| , podpialem pod kompa i wyszlo regulator ciśnienia paliwa i co teraz mam zrobic ? aha wymienilem juz czujnik polozenia walu - nic nie dalo - megane 1 ph2 2,0 16v IDE

prosze o pomoc bo juz naprawde nie wiem co jest :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Geniculata

Z tymi rozruchami porannymi to musi tak być chyba :oops: Ja też to mamm muszę dość długo piłować aby zaskoczył. Prawdopodobnie tak jak wcześniej przedmówcy pisali że pompa paliwa już nie trzyma ciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy jestescie w stanie mi podac nr z pompy paliwa ( wkład ) poniewaz moja jest nieoryginalana a nr wybity wskazuje mi na pompe z Fiata , alfy itp w ASO mi nie chca powiedziec tylko zachecaja do kupna ( 980 zl) dlatego taka moja prozba albo zdjecie pompy ??

aha wiece jakie daje cisnienie? czy 3 bary wystarcza do 2,0 16v ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

witam, a ja mam problem z odpaleniem auta w lato. Bez kilku prób się nie obejdzie :-), a za to teraz w zimę wsiadam do auta i jakie by byly mrozy to odpala od razu od kopa, ale wali takim ssaniem, że jak mam przęłacznik w instalacji LPG 2 generacji w pozycji benzyna(gaz) po przegazowaniu, to od razu sie przełącza na gaz i gaśnie oczywisćie bo parownik nie rozgrzany :-)/ poźniej jest przez 10/15 minut problem z odpaleniem auta na benzynie jak by sie zawieszał czy co :P odłączenie aku nie pomaga trzeba poczekać i za niedługo odpala. co to może byc , wie ktoś może ? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

witam mam scenica 1,6 2002 rok. problem mam z odpalaniem go na zimnym silniku. nie równe obroty, brak mocy na biegach, predkość jaka moge max osiagnac to 100km/h dalej nie chce isc. wymienialem 4 miesiace temu cewke, wyczyscil przepustnice. sprawdzałem czy moze kolejna cewka poszła, ale na 4 gary reakuje silnik.od czego powinienem zacząć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!