Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

problem z elektrycznym hamulcem


Rekomendowane odpowiedzi

wITAM

 

Czytałem posty na temat problemów z hamulcem ręcznym w Scenicach II i nie znalazłem podobnego. Wszyscy piszą że problem dotyczy automatycznego zaciągania natomiast u mnie automatycznie zaciąga i zwalnia bez problemu natomiast każdorazowe zaciągnięcie ręczne powoduje po kilku sekundach wyświetlenie błędu o nie działaniu hamulca. Hamulec działa jednak ok błąd do tej pory znikał teraz niestety zapalił się na stałe. Dalej oczywiście działa wszystko sprawnie w automacie ale bład sie pali. CZy ktoś miał coś podobnego??

 

kor 1234

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było trochę podobnie. Zaciągnąłem hamulec ręcznie po zmianie tylnych klocków, i wtedy zapalił mi się hamulec ręczny. W automacie działał bezbłędnie z ręki tez można było go załączyć i wyłączyć, a błąd cały czas wisiał. Wypinałem bezpiecznik pod siedzeniem, odpinałem klemy, ale niestety nie pomagało. Dopiero podpięcie pod moduł i skasowanie błędu pomogło. Może u Ciebie to pomoże ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

ja mam ten sam problem, ciągle świeci SERVICE P i stop który gaśnie po paru sekundach. Hamulec działa w porządku tzn, po zgaszeniu sam zaciąga i zwalnia po pociągnięciu wajchy. Kasowanie błędu nic nie daje bo wyskakuje zanim odłączę komputer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem to samo.

Jako, że to elektryk to po zmianie tarcz i klocków trzeba było go ponownie zaprogramować.

Generalnie powinno się grzebać z tyłu po zwolnieniu ręcznego i bez prądu.

Po podpięciu do Clipa problem zniknął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy kupowałem mojego granda miałem to samo. Oddałem auto dilerowi do naprawy, trzymali go trochę bo musieli sprowadzać przełącznik ręcznego. Wymieniony jest na nowy i problem ustał.

 

Ale wydaje mi się, że mam trochę słabszą jedną stronę, przy zaciągniętym ręcznym tylko lewa strona się ciut podnosi przy zmianie biegów P - N - D (automat). Prawa strona jak gdyby troche zgrzyta. Czy jest możliwość regulacji napięcia linek czy jakiejkolwiek innej kontroli hamulca?

Klocki zostały wymienione kilka tygodni temu przez dilera, w najbliższą sobotę mam nadzieję zajrzeć do zacisków i sprawdzić czy czegoś nie spartolili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!