Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 96 kręci, ale nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

„Jak trwoga to do Boga” ;/ Witajcie, dzisiaj stała się rzecz dziwna w mojej megance. Pojechałem do galerii na zakupy wszystko było okej, wracam z zakupów, wsiadam do samochodu, przekręcam kluczyk, czekam na zgaśnięcie czerwonej diody imo kręce i... auto nie odpala. Rozrusznik kręci normalnie ale auto nie może odpalić. Dodam, że kolega mnie zholował i na popych także nie odpala. wtf ? Jeśli był podobny temat na forum proszę admina o przeniesienie a nie kasowanie topica ^^

 

edit///

 

dodam, że pompa paliwa raczej ok bo słychać ją po przekręceniu kluczyka

Edytowane przez technops
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik jest na połączeniu silnika ze skrzynia biegów ,nad wieńcem zębatym koła zamahowego .Zdjęcia są na forum,sam je wrzucałem .Zdejmij przewód ze świecy ,wsadż do niego inną świecę i zobacz czy jest iskra ,jeśli niema ,przyczyny szukaj w układzie zapłonowym

http://megane.com.pl/topic/19535-zgasl-nieodpala-przekaznik-klapiequo/page__p__155065__hl__%2Bczujnik+%2Bwa%C5%82u__fromsearch__1#entry155065

Edytowane przez andrzej27r
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok,ale czy sprawdziłeś czy wogóle iskra na świecach jest ? Proponuję jeszcze sprawdzić czy paliwo wydostaje się z wtryskiwaczy .Tu niema wiele elementów ,które mogły by się popsuć . Bezpieczniki w komorze silnika również sprawdź ^^ .

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bezpieczniki masz w skrzynce z przekaźnikami,oraz w małej skrzynce obok akumulatora .Jakbyś mieszkał blisko poratowałbym czujnikiem położenia wału ,spróbowałbym go podmienić na Twoim miejscu .Akumulator zdałoby się odłączyć by komputer się zresetował. Być może masz kogoś w okolicy kto by na chwilę udostępnił cewki,czy czujnik położenia wału .Przekażniki również do sprawdzenia .

Edytowane przez andrzej27r
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem te, które są obok akumulatora, w kabinie pod kierownicą oraz te 4 w skrzynecce gdzie znajduję się przekaźnik pompy paliwa. Jakieś pominąłem ? są podobno gdzieś pod nadkolem tak ? akumulator jest odłączony cały czas jeśli coś szperam, podłączam go tylko w celu w próbach odpalenia.

 

Dodano: 20 sie 2011 - 14:26

Andrzeju oddałem meganke to warsztatu, nie mam nerwów z tym walczyć ^^ jedyny plus mojego grzebania to znalezienie wtyczki od halogenów pod nadkolem ^^ wreszcie podłącze halunki ^^ niech moderatorzy nie zamykają tematu, gdyż po naprawie napisze co to było, może komuś się przyda ^^

 

Dodano: 23 sie 2011 - 21:58

Skasowali mnie prawi 5 stówek :/ jedynie co widzę na paragonie to nowe przewody WN i 4 stówki "diagnoza elektrotechniczna" czy coś takiego, żenada :/

Edytowane przez technops
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam.

Pozwole troche odsiwzyc temet iz pewnego dnia podczas wyjazdu do pracy odpalilem auto i pojechale jednak po jakis 200 metrach auto nagle zgaslo i juz nie chcialo odpalic,auto kreci lecz nie odpala silniczek od paliwa slychac,iskra na swiecach jest,bezpieczniki wszystkie sprawdzone wewnatrz i na zewnatrz,czujnik polozenia walu przeczyszczony.paliwo dochodzi bo po paru probach odpaleniu swiece sa mokre od paliwa,a immo po przekreceniu kluczyka gasnie.juz nie wiem co to moze byc za przyczyna.

jesli juz takie cos bylo to przepraszam,ale z takim samym tematem sie jeszcze nie spotkalem choc przeszukalem troche forum.

 

Dodano: 26 lis 2011 - 15:02

Zapomnialem dodac ze auto to renault megane scenic 1.6 z 98-99 roku.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7 uprzejmie proszę o stosowanie ą, ę, ł, ć... i paru innych.

 

0cool

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!