Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

SCENIC II PHI Pedał gazu + Chceck Injection + Check Emission + Nie wchodzi na wysokie obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Do czujnika położenia wału u mnie dochodzą dwie.

Główna i nieco wyżej druga mniejsza.

Często są ufajdane olejem.

 

Posprawdzaj wtyczki, podłącz clip przy włączonym silniku i próbuj diagnozować, kasować błędy.

Edytowane przez hymmen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ok może uda mi się je posprawdzać samemu bez mechanika ale nie mam pojęcia gdzie one są (?) dużo trzeba silnik rozkręcać żeby się tam dostać ? może ktoś da fotke gdzie to jest tzn czujnik położenia wała

 

Prośba czy ktoś kto ma scenic II 1.9 DCI 2003 mógłby zrobić mi zdjęcie silnika gdzie mam szukać tego czujnika położenia wałka byłbym bardzo wdzięczny dzisiaj już próbowałem go szukać przez godzinę wpatrywałem się w silnik i nic :) z góry dziękuje i pozdrawiam

 

Dodano: 26 wrz 2011 - 22:42

wymieniłem potencjometr i nic dalej to samo, Mechanik mówił ze mam błąd DF012 napięcie czujnika nr 2 ale nie wiemy o co może chodzić

Edytowane przez Gungosa
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

heh no i problem ma dalej nie rozwiązany tak jak ja :) moje auto przed zakupem przyjechało z Francji i jak je kupowałem to nie było żadnych błędów śmigał aż miło

 

Dodano: 13 paź 2011 - 11:50

byłem u drugiego mechanika mówi ze sprawdził cała instalacje wszystkie przewody itp wrzucił na clipa skasował błędy ale to nid nie daje powiedział ze najprawdopodbniej wtryski do regeneracji no ok ale to jest koszt i o ile wiem nie mały i nawet nie wiem jak sie do tego zabrac podjade chyba do BOSCH SERWIS w opolu tam chyba robia takie rzeczy :) pozdro

 

Dodano: 14 paź 2011 - 09:57

byłem znowu na clipie skasował błędy i przez godzinie jeździłem bez błędu CHECK EMISSION zauważyłem ze na wyższych obrotach dopiero zapalała się ikonka SERVICE i CHECK INJECTION ale jak jechałem znowu to samochód mi zablokował koła i wyskoczył błąd ASP/ESR FAULT czy coś takiego i ikonka żółty trójkącik z samochodem w poślizgu nie wiem co może być przyczyną tego wszystkiego teraz to mam wątpliwości co do wtrysków bo mechanik dał mi chemie do paliwa do czyszczenia wtrysków i miałem na komputerze wartości np korekcja cylindra nr 1 miałem 1.2 a mam -1 albo 0 na wszystkich czterech także nie wiem już nie mam pomysłów chyba pozostaje mi ASO albo pojadę do tego BOSCH SERWIS niech zobaczą co to pozdrawiam wszystkich

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ci się trafił twardy orzech. Jeśli dzieje się to na wyższych obrotach, to może faktycznie któryś wtrysk "siadł".

A ikona ASP/ESR to raczej inna historia. Może to jakiś czujnik lub uszkodzona linka?

W ASO to popłyniesz z kasą, proponuję znależć dobrego magika od renówek i niech się głowi...

Edytowane przez hymmen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!