Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

SCENIC II PHI Pedał gazu + Chceck Injection + Check Emission + Nie wchodzi na wysokie obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Do czujnika położenia wału u mnie dochodzą dwie.

Główna i nieco wyżej druga mniejsza.

Często są ufajdane olejem.

 

Posprawdzaj wtyczki, podłącz clip przy włączonym silniku i próbuj diagnozować, kasować błędy.

Edytowane przez hymmen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ok może uda mi się je posprawdzać samemu bez mechanika ale nie mam pojęcia gdzie one są (?) dużo trzeba silnik rozkręcać żeby się tam dostać ? może ktoś da fotke gdzie to jest tzn czujnik położenia wała

 

Prośba czy ktoś kto ma scenic II 1.9 DCI 2003 mógłby zrobić mi zdjęcie silnika gdzie mam szukać tego czujnika położenia wałka byłbym bardzo wdzięczny dzisiaj już próbowałem go szukać przez godzinę wpatrywałem się w silnik i nic :) z góry dziękuje i pozdrawiam

 

Dodano: 26 wrz 2011 - 22:42

wymieniłem potencjometr i nic dalej to samo, Mechanik mówił ze mam błąd DF012 napięcie czujnika nr 2 ale nie wiemy o co może chodzić

Edytowane przez Gungosa
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

heh no i problem ma dalej nie rozwiązany tak jak ja :) moje auto przed zakupem przyjechało z Francji i jak je kupowałem to nie było żadnych błędów śmigał aż miło

 

Dodano: 13 paź 2011 - 11:50

byłem u drugiego mechanika mówi ze sprawdził cała instalacje wszystkie przewody itp wrzucił na clipa skasował błędy ale to nid nie daje powiedział ze najprawdopodbniej wtryski do regeneracji no ok ale to jest koszt i o ile wiem nie mały i nawet nie wiem jak sie do tego zabrac podjade chyba do BOSCH SERWIS w opolu tam chyba robia takie rzeczy :) pozdro

 

Dodano: 14 paź 2011 - 09:57

byłem znowu na clipie skasował błędy i przez godzinie jeździłem bez błędu CHECK EMISSION zauważyłem ze na wyższych obrotach dopiero zapalała się ikonka SERVICE i CHECK INJECTION ale jak jechałem znowu to samochód mi zablokował koła i wyskoczył błąd ASP/ESR FAULT czy coś takiego i ikonka żółty trójkącik z samochodem w poślizgu nie wiem co może być przyczyną tego wszystkiego teraz to mam wątpliwości co do wtrysków bo mechanik dał mi chemie do paliwa do czyszczenia wtrysków i miałem na komputerze wartości np korekcja cylindra nr 1 miałem 1.2 a mam -1 albo 0 na wszystkich czterech także nie wiem już nie mam pomysłów chyba pozostaje mi ASO albo pojadę do tego BOSCH SERWIS niech zobaczą co to pozdrawiam wszystkich

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ci się trafił twardy orzech. Jeśli dzieje się to na wyższych obrotach, to może faktycznie któryś wtrysk "siadł".

A ikona ASP/ESR to raczej inna historia. Może to jakiś czujnik lub uszkodzona linka?

W ASO to popłyniesz z kasą, proponuję znależć dobrego magika od renówek i niech się głowi...

Edytowane przez hymmen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!