Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Porada dla kupującego megane coupe


appaloosa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Muszę żonie kupić jakieś autko - trasa praca dom + zabieranie dziecka z przedszkola, mam sposobność kupić Renault Megane Coupe 1997 rocznik, do drobnych poprawek lakierniczych i innych wizualnych napraw

Autko ma silnik 2.0 benzyna, przebieg 192 000 km, komplet opon lato/ zima, ledwo co przegląd + OC czyli na prawie rok, klimatyzacja, cena 4 000 zł

 

Z wad jakie zauważyłem oparcie fotela kierowcy się lekko kołysze - podobno to tylko jakaś sprężyna do ew wymiany, uszczelka okna od strony kierowcy do wymiany, kierownica lekko wytarta

 

Na co powinienem zwrócić uwagę przy ew zakupie? Jestem laikiem jeśli chodzi o auta... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra fotki poniżej , zdjęcia spod maski dam dziś wieczorem

ZDJĘCIA

 

Proszę o opinię i poradę

 

Dodano: 22 wrz 2011 - 12:41

Dodałem powyżej zdjęcia jako link do imageshack, bardzo proszę o poradę bo w sobotę mam ew dobić targu.

Autko dla żony na trasy ok 4 km w jedną stronę, dobrze jeździ i przyspiesza, jedna felga stalowa skrzywiona dlatego wymienione na alufelgi na tyle.

Nie wiem jak ze spalaniem mają te meganki przy takim silniku?

Edytowane przez appaloosa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooo kurde ale zniszczona, mało zadbana, ile ona ma przejechane?? mój classic ma 250 tys. i wygląda lepiej od tego modelu.

 

Dodano: 22 wrz 2011 - 13:38

ma przejechane 192 tys, a wygląda na 300 tys. mimo ceny nie skusiłbym się na ten samochód. Ale to tylko moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotek niewiele, a te co są to mało pokazują. Jednak z tego co widać i co opisujesz w 1 poście to odpuść sobie.