Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy to dobry wybór ?


goldek93

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem świeżo upieczonym kierowcą i bardzo chciałbym kupić sobie Renault Megane Coupe z 1996r. o pojemności 2.0 z instalacją LPG. Moje pytanie jest proste czy opłaca się kupować to auto, i czy jest awaryjne i jak to jest z częściami. Bo ja nie znam się na tym kompletnie nie znam. Proszę o pomocy tzw. "wyjadaczy" jak również każdego, kto miał styczność z tym autem :). Z góry dziękuje :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przykładzie mojego Scenica, mogę Ci powiedzieć że ja jestem zadowolony. Rocznik 97, 2.0 8V z LPG, chodzi bez większych problemów. Wiadomo, wszystko jest uwarunkowany tym jak ktoś dbał o to auto wcześniej, bo może być tak że kupisz i będziesz musiał wszystko wymieniać, począwszy od poduszek i tym podobnych pierdół, po łatanie dziur po rudzie. Jeśli te 2.0 to 8V - F3R to ja jestem z niego zadowolony, pali średnio 10-11l, przynajmniej tak wychodzi z kalkulatora - tryb 50/50. A na temat wersji coupe to już inni muszą się wypowiedzieć. Choć ma ona swój plus w porównaniu do scenika, o wiele łatwiejszy dostęp do silnika.

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też posiadałem Scenica I z 99` z motorem 2.0 8V z LPG. Z doświadczenia powiem że samochód jest wdzięczny. Jak kolega już pisał. Jak dbasz to naprawdę potrafi się odwdzięczyć bezawaryjnością. Silnik hula z gazem bez najmniejszych kłopotów. Koszty napraw jak i części są już na przyzwoitym poziomie. Może dziesięć lat temu były kłopoty z częściami. Dzisiaj z internetem wszystko można dostać. Zastępczych części od wyboru do koloru. Szukaj zadbanej sztuki (co nie jest łatwe). Jak już znajdziesz to kupuj i śmigaj:-)

Odnośnik do komentarza