Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zacięta klapka obiegu wew / zew


Rekomendowane odpowiedzi

Wiem, że na forum jest sporo tematów o samym silniczku sterującym obieg powietrza i o stukającej klapce, ale u mnie problem jest nieco inny bo nagle nawiew osłabił się o jakieś 60%, ale słychać, że dmucha ale gdzieś spotyka opór. Na zgaszonym silniku przekręciłem zapłon i włączyłem obieg zamknięty. Wtedy słychać było nieustanne buczenie (prawdopodobnie silniczek). Na obiegu otwartym cisza, ale problem pozostaje.

 

Podejrzewam, że to wina klapki, która jest teraz zamknięta a silniczek myśli, że jest otwarta. Ostatnio wymieniałem akumulator więc to mogło coś namieszać. Mam klimę i czytałem, że dostęp do tej klapki i silniczka jest tragiczny. Nie chcę rozbierać połowę deski rozdzielczej, żeby podnieść tą klapkę.

Inni piszą, że od środka można się tam dostać.

 

Proszę Was o pomoc, gdyż gdy zacznie się deszcz i wilgoć, to zaparuje mi od razu całe auto na zamkniętym obiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Twój problem jest jak najbardziej typowy, tylko Ty nie potrafisz powiązać faktów

2) Klapkę zostawia się w położeniu otwarta, a nie zamknięta, wykorzystując :) dowiesz się dlaczego

3) Megane Coupe I Ph I klapka jest, fakt na podszybiu, ale z drugiej strony szyby.

4) Skoro słabo dmucha zaczynamy od wymiany filtra p.pyłkowego.

5) Zamykam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!