Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

ddt2000 problem ze skanowaniem


dnbmat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem ze skanowaniem błedów w ddt2000.

Renault Megane II 1,5 dci 2004r. Świeci sie kontrolka engine, oraz service.

 

Zainstalowalem interfejs kabla (zgodnie z poradnikiem z chomikuj). Wszystko ladnie ustawilem tak jak w poradniku. Instaluje ddt2000 + wszystkie potrzebne do niego dodatki typu XML parser.

 

Do tego momentu wszystko bezproblemowo sie instaluje, podmieniam baze danych na ważącą ~400 mb. Odpalam silnik włączam ddt2000 light, wybieram megane II, klikam na ikonkę lornetki (ALL) i tutaj wyskakuje mi blad: internal error: No XML diagnosis interpreter. Gdy w tym momencie zamykam program wyskakuje mi komunikat KWP2000DIAG4 Erreur d'execution '1013: Can network interface not available. Czytając liczne fora znalazlem, że niekiedy jak nie łaczy sie przez ALL to nalezy "ręcznie sie polaczyc". Klikam na engine control module nastepnie select, coś tam sie zaczyna dziać, w zakładkach coding,diagver... wyskakuja jakies cyferki. W zakladce name nie wyswietla sie nic. Przechodze do skanowania, klikam na czerwony trójkąt po krotkiej chwili komunikat: no device definition in database, unable to detect failures.

 

Wydaje mi się, że jestem połączony z autem, z menu ddt2000 po właczeniu programy scantool (K line) np jak podkrece obroty silnika to zmieniaja sie tam niektore parametry.

Musze dodac, że probowalem szereg róznych interfejsów kabla, wczesniej odinstalowując poprzedni oczywiscie. Za kazdym razem problem jest ten sam. Uzywam win7 64-bit.

 

POMOCY! xD

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki, 5.10 - Caps Lock

 

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ddt nie obsłuży meganki 2. Do tego auta tylko clip.

Poczytaj inne tematy na temat ddt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam

mam problem moja meganka 1.6e 96r nie gada z ddt2000 przez kkl :) nie wiem czemu port ustawiony na 1 baza danych (ma 405MB)na D(systemowym) w głównym katalogu nie podflderach

Po przeskanowaniu auta zostaje tylko ECM (adres 7A) nic więciej po wciśnięciu trójkąta wyskakuje takie coś

http://wrzutnik.net/dafota.3.pcf1327931777h.png

po wciśnięciu skanuj potem kasuj takie coś

http://wrzutnik.net/dafota.3.z191327931777a.png

 

Dodano: 03 lut 2012 - 16:42

pomoże ktoś ?

Edytowane przez pasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest kilka uniwersalnych skanerow ktore obslugoja renault ale sa jeszcze drozsze niz clip.nawiasem mowiac klon clip-a mozna wyrwac juz za ok 600pln wiec w porownaniu z cenami sprzed 2 lat (2000 -2500) pln to roznica jest spora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

Przynajmniej jeden Gość nie cwaniakujący w tej dziedzinie ... reszta to ŻENADA !!!!! a jacy MĄDRZY...... ale tylko dla siebie i tylko w swoim mniemaniu...!!!!! Pozdrawiam Kolego MSTRUCZ.... jak sam widzisz ... poradziłeś Sobie SAM..... Ja również, bo o tyłek potłuc to forum i wiele innych.....

:)

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 lata później...

Mam ten sam problem co mstrucz, walczę z tym już 3 dzień i nie daje rady.

Po przeskanowaniu auta zostaje tylko ECM (adres 7A) nic więcej po wciśnięciu trójkąta wyskakuje takie coś

http://wrzutnik.net/dafota.3.pcf132kbiui7931777h.png

po wciśnięciu skanuj potem kasuj takie coś

http://wrzutnik.net/dafota.3.z191vtrc75327931777a.png

Pomoże ktoś?

 

Kolego zapoznaj się z regulaminem zamieszczania zdjęć i zastosuj się do niego. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Po przeskanowaniu auta zostaje tylko ECM (adres 7A) nic więcej po wciśnięciu trójkąta wyskakuje takie coś

Zdjęć nie ma, ale może to pomoże mój wpis tutaj:

http://megane.com.pl/topic/27148-pierwsze-kroki-w-ddt2000/page__view__findpost__p__485585

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!