Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

nie chodzi na benzynie i lpg


kryst

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jestem tu nowy i jak poruszam temat nie w tym dziale to z góry przepraszam. Megane 1 kupiłem dwa tygodnie temu rocznik 1997 silnik 2.0 8V gaz KME założony przy 166tyś obecnie ma 186tyś.km. Problem jest następujący nie równa praca silnika na benzynie a później na gazie nie ma siły ujechać ani na ben ani na lpg po jakimś czasie po męczeniu go przy 3500tyś obrotów dostaje kopa i jeździ normalnie.Pare razy zdarzyło się odpalić i jechać normalnie problem z początku występował tylko na gazie po przełączeniu teraz dzieje się też na benzynie wcześniej tylko na zimnym teraz bez znaczenia.Gazownik powiedział że komp. od benzyny jest rozregulowany i przez to się tak dzieje kazał pojeździć troche na samej benzynie tylko że on nie chce chyba że depne mu tak 5tyś obrotów to wtedy idzie i przy zmianie kolejnego biegu tez z dużymi obrotami jakoś pójdzie. Co może być przyczyną pomóżcie jest to moje pierwsze auto z instalacją sekwencyjną nie chce żeby zdzierali ze mnie kase.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli gaz rozjechał ecu pb to musisz polatać na benie, ale najpierw odepnij klemę aku na 15 minut (zresetujesz kompa), ecu pb się rozjeżdża, gdy gaz jest źle wyregulowany, gazownik ma jechać z lapkiem w aucie na trasę! Gazu nie ustawisz na jałowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wyłączyłem napewno przy tym gazowniku on też był zaskoczony ze nie chodzi bo powiedział mi dokładnie to co ty

 

Dodano: 25 paź 2011 - 22:43

w tym momencie odłączyłem kleme i zobacze czy teraz coś sie poprawi bo to już mnie dobija

 

Dodano: 25 paź 2011 - 23:06

tak jak wcześniej nie pomogło nie można ujechać na benzynie po przełączeniu na lpg jakoś jeżdzi ale czuć że coś ją boli...

Edytowane przez kryst
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze po kolei elementy zapłonowe. Trzeba by pojeździć na benie, to z kolei jest mało realne z tego co czytam, jeszcze jest opcja postaw auto gazownikowi i niech naprawi co spieprzył swoją nieudolną regulacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem komp by się mógł rozstroić, ale nie aż do tego stopnia, że silnik chce wyskoczyć z komory.

Układ zapłonowy (cewki, kable świece) to Ty aby masz ok ? Bo w nim bym w pierwszej kolejności upatrywał problemu.

 

Co od odłączania to to nic nie daje, ECU porządnie zresetować można tylko podpinając do CLIP-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest tak źle.

Jeśli chodzi o strojenie, to niech Ci to robi szef zakładu (Roman), albo Leszek (w okularach).

Powiedz, że chodzi Ci o kompletne strojenie na trasie i na mieście.

Stroi się przy zmiennym obciążeniu i w całym zakresie obrotów.

Po strojeniu tylko na pełnym obciążeniu nie będzie optimum w całym zakresie pracy silnika.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!