Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wskaźnik paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem ze wskaźnikiem paliwa - nie działa w ogóle i kontrolka rezerwy cały czas się świeci. Przejrzałem tematy z forum, ale w żaden nie pomógł mi rozwiązać problemu. Zrobiłem parę zdjęć, ponieważ jeden kabelek przy pompie/pływaku "wisi". Zaznaczyłem go na czerwony i jest zmostkowany w kostce z drugim czarnym zaznaczonym na niebiesko. Nie wiem czy to tego wina. Przekręcałem sam pływak, ale wskazówka ani drgnie. Przy zegarach czyściłem też styki.

 

Pozdrawiam

post-36209-0-44040100-1320507869_thumb.jpg

Edytowane przez cash
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam fotki z benzyny, ale phII, może Ci to coś pomoże:

dsc02063.jpg

 

dsc02064.jpg

 

dsc02065.jpg

 

dsc02066.jpg

 

dsc02069.jpg

 

pompajsj.jpg

 

To urządzenie z białym przewodem jest na 99% związane z pochłaniaczem par paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz kabelki tak jak na zdjęciach potem zespół pompy z pływakiem podłącz do wtyczki. Włącz zapłon i poruszaj pływakiem. Powinny zmieniać się wskazania ilości paliwa (bardzo opornie się podnosi). Rezerwa będzie się świecić dalej póki nie zapalisz auta (test licznika-świecą się ładowanie, ciśnienie oleju, rezerwa i zbyt wysoka temperatura). Za rezerwę odpowiada ten srebrny "pocisk" z zielonym kabelkiem (czujnik rezerwy). Zapala on kontrolkę rezerwy jeśli nie jest zanurzony w paliwie. Dlatego włóż pompę z pływakiem do zbiornika, zakręć, poddłącz wtyczkę, zapal auto i powinna rezerwa zgasnąć (jeśli w zbiorniku jest co najmniej 10 litrów bo z mniejszą ilością nie zawsze gaśnie od razu). Jęśli nie gaśnie to pewnie coś z elektryką, a jeśli nie zapala się mimo braku paliwa to czujnik.

Co do kabelków to jeden czarny do potencjometru pływaka a drugi do czujnika rezerwy

Powodzenia.

Edytowane przez T.Boy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj zresetować komputer, coś czytałem na tym forum, że ktoś tankował na włączonym silniku , czyli nie zgasiwszy silnika i tak mu się zrobiło. Reset komputera wiesz jak zrobić? Masz chyba komputer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chciałem się podpiąć pod temat,czy we wtyczce która jest wsunięta w gniazdo pływaka powinien być prąd po włączeniu stacyjki.Jeśli tak to gdzie należy szukać zasilania .Scenic 1 ph2 1,9 dci 2001r.Wszystkie bezpieczniki sprawdzone są dobre,autko chodzi dobrze tylko od pewnego czasu ciężko odpala i dlatego proszę kolegów o pomoc,może ktoś już się spotkał z podobnym zjawiskiem.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołączam się do tematu, mam nieco inny problem lub wątpliwość. Moja kontrolka paliwa, moim zdaniem, zbyt późno się włącza sygnalizując rezerwę. Czy to możliwe, czy może renault Megane ('98) tak mają?? Wskazówka paliwa jest właściwie już na zerze (albo niżej) a dopiero włącza się kontrolka. Kiedyś zatankowałem przecież 51 litrów paliwa a niewiele wcześniej włączyła się kontrolka. Czy jest coś nietak, czy faktycznie te modele tak mają?? Pytam, bo nie wiem na ile mogę ufać rezerwie. A może bak ma 55-60 litrów a nie 50, jak mi się wydawało??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kOLEGO bAK ma 60litrów a kontrolka tobie bardzo dobrze sie załącza czujnik poziomu paliwa taka bateryjjka ona jest nizej od pływaka czyli wskazówka jest na zero przez chwile masz zero jezdzisz ..i zara ci zapali kontrolke rezerwy ta bataryjka ma w sobie (pływaczek)jak w niej zabraknie paliwa obniza sie robi zware i zapala rezerwe...n

a zdjeciu masz ten czujnik dodam ze pasuje od DAEWOO :)i kosztuje 8zł

 

Po polsku proszę :-)

post-39956-0-55589000-1326541694_thumb.jpg

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja przez trzy lata byłem święcie przekonany, że mam 50 litrowy bak. Faktycznie, w momencie, gdy wydawało mi się, że paliwa prawie nie ma, tankowałem i wybijało mi przy max 50 litrach, bo więcej nie wyjeżdżałem.

 

No nic, dzięki wielkie za pomoc i szybką odpowiedź. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!