Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Gaśnie po odpaleniu


martiiies

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam mały problemik z odpalaniem autka gdy jest ciepły.Otóż na zimnym pali bez problemu,obroty spadają, bieg jałowy wporządku.Gdy pojeżdze autkiem i zostawię je na kilka minutek, zdarzy się że autko odpali i zgaśnie lub obroty spadną do 500 i po chwili sie podniesie.I najciekawsza rzecz to, że przed odpaleniem wcisnę powiedzmy 2x pedał gazu do końca i puszczę to odpala zawsze bez problemu. Czy problem bedzię związany z powietrzem?

 

P.S. Dodam że czasami na zakrętach wzrastają obroty na luzie.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.10 -proszę poprawić!

 

0cool

 

Dodano: 29 lis 2011 - 18:54

Nikt nic nieproponuje???.....

Edytowane przez martiiies
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać, przepustnica wyczyszczona, silnik krokowy nowy ale to Tesciu go jeszcze kupował i prawdopodobnie dali mu troszke o innych numerach. Tylko czy sens jest kupować jeszcze raz nowy??a czy regulator ciśnienia paliwa miałby wpływ na odpalanie po rozgrzaniu autka??Pozdrawiam

Edytowane przez martiiies
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posiadam silnik 1,6e K7M o mocy 90km i mam aluminiowy kolektor ssocy,ale chyba wymienie ten czujnik, wiele osob mialo podobnie niby był dobry według pomiarów a po wymianie jak ręką odjął.ale uszczelki tez trzeba powymieniac przebieg 180tys zapewne robi wrażenie na silniku:)

 

Dodano: 08 gru 2011 - 21:29

Koledzy, czujnik położenia wału wymieniony i dupa:(((((( juz może rzadziej ale jednak zdarza się że nie odpali na ciepłym.Ehhh teraz zdrowie niedopisuje ale trzeba się zabrać za robote... to uszczelnienie przepustnicy moze coś dać??

 

Dodano: 09 gru 2011 - 20:03

Ale...powiedzcie mi dlaczego nie gaśnie po odpaleniu jak przed zapłonem wcisne 2 razy pedał gazu do konca?????o co tu chodzi????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

a co myslicie o regulatorze cisnienia paliwa???idzie go jakos sprawdzic?

 

Dodano: 23 gru 2011 - 16:54

Koledzy, myślałem że już wszystko okej. Niestety nadal gaśnie na ciepłym silniku, dopiero za 3 odpaleniem obroty wskakują normalnie i mogę jechać. Spróbowałem odpiąć czujnik temp. na ciepłym silniku, ale wtedy już wcale nie chce odpalić i w dodatku wentylator się nie załącza, czy to normalne???

Edytowane przez martiiies
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam.

Podepnę się pod temat bo nie chcę tworzyć nowego. Od pewnego czasu mam drobne problemy z odpaleniem samochodu. Ogólnie pali na dotyk, dosłownie, przekręcam kluczyk i odpalony. Problem polega jednak na tym, że prawie natychmiast po odpaleniu obroty spadają prawie do zera i raz zgaśnie, a raz odbiją się obroty i chodzi potem dalej już dobrze. Problem jest i na zimnym i na ciepłym silniku, choć nie przy każdym odpaleniu tak jest, do tego zdecydowanie cześciej problem jest na zimnym silniku. Wystarczy, że natychmiast po odpaleniu pomogę mu delikatnie gazem i już jest OK. Silnik pracuje normalnie, trzyma obroty, nie falują, nic nie przerywa. Ogólnie chodzi pięknie tylko z tym odpaleniem jest jakiś wałek ostatnio...

Po zapaleniu na zimnym i lekkiej pomocy gazem jest wszystko normalnie. Chwilę ma wyższe obroty jak zawsze bo na ssaniu i powolutku się one obniżają do normy. Czyli tak jak bylo zawsze.

Generalnie coś takiego mi się pojawiało zawsze po resecie komputera, w sensie pierwsze odpalenie po resecie tak wyglądało, że po odpaleniu obroty leciały do zera, ale pochodził chwilę i jak rozumiem uczył się na nowo wszystkiego i było ok. Ale to chyba niemożliwe, że teraz komputer się resetuje po zgaszeniu silnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!