Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

skrzypiące zawieszenie w megane


Rekomendowane odpowiedzi

witam.. mam megane coupe 1.6e z 96 r.

Mam problem z zawieszeniem. OD czasu zakupu zaczęło mi skrzypieć z tyłu zawieszenia... nie mam pojęcia co to,,, niektórzy mówią ze gumy od amorów... inni że belka...

 

co może być przyczyną??

bardzo proszę o odpowiedzi osób, którzy mieli właśnie z tym problem :)

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 - ortografia

 

 

P_r_z_e_m_o

Edytowane przez DruM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. To początki zużytej belki. Jest to etap który może zakończyc się tylko wymianą niektórych elementów tylniej belki np. tuleje itp i koszty sa wtedy mniejsze jak w przypadku regeneracji całej belki lub wymiany na nową czy regenerowaną. Jedz do dobrego zakładu od belek sa specjalizowane warsztaty od tego. Znajdz na internecie hasło naprawa tylniej belki renault .Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koszty sa wtedy mniejsze jak w przypadku regeneracji całej belki lub wymiany na nową czy regenerowaną

Skąd takie rewelacje? Poczytaj najpierw o tylnym zawieszeniu a dopiero potem udzielaj porad.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. To początki zużytej belki. Jest to etap który może zakończyc się tylko wymianą niektórych elementów tylniej belki np. tuleje itp i koszty sa wtedy mniejsze jak w przypadku regeneracji całej belki lub wymiany na nową czy regenerowaną. Jedz do dobrego zakładu od belek sa specjalizowane warsztaty od tego. Znajdz na internecie hasło naprawa tylniej belki renault .Pozdro

to miałeś już z doczynienia z takimś czymś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panie Przemku jeżeli jest Pan panem bo może zwykłym nadętym gówniarzem, nie musze o tym czytac bo to proste jak budowa cepa i mam to u siebie dokładnie takie same objawy. A wracając do Pana który zadaje pytanie to jest to objaw powoli zużywajacej się belki. Ja bym podjechał do gości od belek ponieważ oni robia to na codzień i wyjdzie taniej to naprawic u nich jak w warsztacie który bedzie się pół dnia zastanawiał a za to płaci klient. Polecam wizyte w warsztacie.

A koledze Przemkowi trochę wyrozumiałości i spokojnego podchodzenia do życia bo żyłka pęknie i będzie problem. Pozdrawiam

 

Dodano: 26 gru 2011 - 13:35

Ja swoją wymieniam w calości na zregenerowaną wcześniej a swoją zostawiam w warsztacie. Taniej wychodzi i mam prawie nową belkę i spokój przez wiele lat.

Cena około 600-700 zł cała operacja w tym belka i pare godzin roboty. Cena oczywiście zależy od typu belki . Ja mam profil trapezowy z 4 drążkami skrętnymi. Pozdrawiam

 

Dodano: 26 gru 2011 - 13:44

To jest link koło Ciebie w Krakowie

http://www.franceautoservice.pl/serwis-peugeot-citroen.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Przemku jeżeli jest Pan panem bo może zwykłym nadętym gówniarzem,

Gdyby nie Twoje zdjęcie na profilu to pomyślałbym podobnie.

Uważaj z takimi słowami bo podpada to pod regulamin i może się to nieprzyjemnie dla Ciebie skończyć. I raczej radzę spasować i zastanowić się nad swoimi słowami bo niestety w Twoich ostatnich postach niewiele pojawiło się nowości, a wręcz przepisałeś to co powiedzieli już inni przed Tobą.

Co do naprawy lub regeneracji belki również się mylisz. Wg. Ciebie wymienia się

niektórych elementów tylniej belki

To jak wyżej napisałeś tylko tuleje lub ewentualnie łożysko (zależy od typu belki), a wymiana tych elementów dość sporo kosztuje, a w zasadzie głównym kosztem jest wyjecie i późniejsze ustawienie zawieszenia.

Zachęcam do poczytania istniejących już tematów.

Co do skrzypienia, j.w. mogą skrzypieć amortyzatory może skrzypieć belka. Trzeba zdjąć amortyzatory i sprawdzić co skrzypi? Ale to już wcześniej napisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

przepraszam że odświeżam temat, ale znalazłem powód skrzypienia, to belka.

ja mam belke rurową

i skrzypi mi właśnie w tym miejscu co na obrazku

renault_22.jpg

da się wymienić w tym miejscu cześci

dodaje foto z całym tym układem

tylna_belka_renault_2.png

Tylna belka rurowa renault budowa

1. Amortyzator

2. Rura poprzeczna (nośna z wahaczem lewym

3. Rura poprzeczna z wahaczem prawym

4. Wspornik

5. Drążek usztywniający

6. Drążki skrętne

7. Drążek stabilizatora

8. Bęben hamulca

9. Osłona łożyska

10. Łożysko piasty koła

11. Pierścień zabezpieczający

12. Podkładka

13. Nakrętka piasty koła

14. Kołpak

 

między Rurami są części ale nie nazwane, da się to jakoś wymienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

 

czyli miedzy rurami jest to łożysko? bo te rury się jedno na drugie nakładają, patrzcie obrazek 2.

Widać tam na obrazku części jakie tam wchodzą.. i ote mi częsci chodzi :l: bo taniej na moją kieszeń kupić te częsci niż całą belke, ponieważ patrzyłem jak narazie na allegro to są po ok 200 zł ale w opłakanym stanie.

Mechaników mam i miejsce więc z naprawą nie będzie kłopotów ;)

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie

Nie będę więcej przedrzeźniał przedmówcy ;)

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!