Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z przełączaniem na gaz


marcindj

Rekomendowane odpowiedzi

wystarcza wymiana membran, żeby odżył.

czy taką wymianę mogę sam zrobić ?

Rozumiem ze po niej i tak na regulacje do gazownika muszę jechać?

No i co teraz mógł zrobić skoro miałem wyciek gazu za silnikiem (jakby z wtrysku/ów gazu ciężko cokolwiek tam dojrzeć :) )

Przepraszam za tak laickie pytania ale nie wiele sie znam na instalkach LPG

 

Dodano: 07 lut 2012 - 21:20

jak potem wyregulować tą instalacje bez kompa i kabla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na regulację już musisz się wybrać do gazownika.

Sprawdź, czy po prostu nie pękł wąż od gazu.

Za regenerację możesz się wziąć sam, reduktor nie jest jakimś kosmicznym urządzeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł napisałem WYtrysk nie wtrysk :)

A tak po za tym to wąż który idzie od nagrzewnicy przez trójnik do parownika strzelił z tego trójnika i pozbyłem się płynu chłodzącego :)

Wąż podłączyłem, płyn zalałem na zimnym silniku nie odpalanym nowy Petrygo(tylko to mieli w sklepie ma do -35 wytrzymać) przez odpowietrzniki przy termostacie i chłodnicy poleciał płyn zbiorniczek jest zalany pod korek.

Teraz pytanie

Czy jak odpalę auto to zostawić odkręcony zbiorniczek az wentylator się załączy i uzupełniać płyn czy znowu popuścić odpowietrzniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy to by był dobry i kompletny zestaw http://moto.allegro.pl/komplet-naprawczy-red-emmegas-ml-94-elpigaz-orygi-i2065593367.html do mojego parownika ??

 

Dodano: 10 lut 2012 - 19:36

Kupiłem dziś ten zestaw, czekam na paczkę i będę zmieniał membrany i to co w zestawie. O efektach dam znać

Edytowane przez pasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Jako, że temat nie zamknięty podepnę się tutaj, mam Megane Scenic 1997 1,6 90KM i problem z przełączeniem na gaz, instalacja II generacji, przy rozgrzanym silniku gdy przełączam na lpg słychać charakterystyczne "pstryk" lecz samochód gwałtownie zwalnia aż do momenty kiedy znowu przełączę na benzynę, czasami zaskakuje ale to bardzo rzadko. Sprawdzałem silnik krokowy bo podejrzewałem go jako jedną z przyczyn i jest cały czas zamknięty (wysunięty na max), co dziwne gdy podłączyłem krokowca do innego drugiego Scenica działa bez zarzutu.Co może być tego przyczyną, że silnik korkowy u mnie się nie otwiera chyba coś z elektryką ale dokładnie co?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięcie

rzeczywiście trochę syfu było we filtrze póki co trochę go przedmuchałem na dzień dzisiejszy następny krok to oczywiście wymiana, a wymiana czy jakaś naprawa tego sterownika czy pod komputer trzeba by było podłączyć i pokasować błędy?

Regulamin pkt. 5.13 – cytowanie - damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam mam problem z meganką,mianowicie mam instalacje Elios Stargas. Po zapaleniu silnika po 2 min przełacza sie na LPG i silnik gaśnie,starałem się rozgrzać sam silnik i wtedy na LPG w czasie jazdy włączać ale teraz na ciepłym silniku potrafi zgasnąć ,jak LPG w zbiorniku jest koniec nie przerzuca na PB.Auto zakupione z zagranicy instalacja gazowa Włoska ... czy instalacja sie rozstroiła czy mogę obstawiać reduktor ??

Edytowane przez KrisWol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!